Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Světlana

20. 03. 2007
5
24
2979
Autor
avox
Světlana, Světluška...
takové zvláštní jméno,
to zaslouží si zajisté,
být řádně oslaveno

Světlana, Světla, Světluška,
rýmuje se mi beruška
ten brouček, s lucerničkou snad
jak ještě možná věří děti?
Protože dospělí už musí znát
že je to zadeček, co svítí.

Světlana, Světla, Světluška,
teď rýmuje se letuška
postava sošně líbivá
a uniforma  též jí sluší
Úsměv  a očka mámivá
a žhavé srdce v těle buší...

Přec nejeden cestující muž
se do těch oček moc nedívá
leč na zadečku (byť nesvítí)
pohledem dlouze ulpívá...

24 názorů

Kočkodan
31. 12. 2011
Dát tip
V posteli si vzdycky Svetla hruzostrasne knízky cetla. Vhodná cetba tohle není, nespala do kuropení. Tak a pokracování az prístí rok. :-)

avox
21. 03. 2007
Dát tip
ale neeeeeeeeeeeeeeeeee! já myslela, že přidáš k Radkovi kousek "přání"! (Měla,byla jsem ješitná a vztahovačná, za omluvu mi huba neupadne, i poprosit můžu, ale ne se doprošovat, víš?)

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Omluvila jsem se... tak se nenech prosit!

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Promiň mi, ješitě vztahovačné. A kde je rým pro Radka?

Flákač
20. 03. 2007
Dát tip
já vím že ne-e, ale to tam tak šlo do sebe :)

avox
20. 03. 2007
Dát tip
Milý Flákači, za pražského jara tady ještě nebyli, totiž to pojmenování navždy patří jaru roku 1968. Ale sem jsem tu debatu nechtěla přivést, sorry

Flákač
20. 03. 2007
Dát tip
za jara pražského kočičí hlavy házejí davy do všeho ruského. (to ten aeroflot mi to připomenul)

avox
20. 03. 2007
Dát tip
Nad letuškou, jemine, i Flákač se ustrne... Rýmuje tu jako z not. Co na to Aeroflot?

Flákač
20. 03. 2007
Dát tip
Mají to letušky, bez pera, bez tužky, těžkou práci. Jako ptáci, po světě létají, domova nemají.

avox
20. 03. 2007
Dát tip
oerdnj, vítám tě mezi přispěvateli kalendáře :-))

avox
20. 03. 2007
Dát tip
Milý jagaro, "Vás", prosím, to ne, si připadám stoletá a přece jen mi ještě pár let chybí, tykáme si bez ohledu na věk :-))Radek už čeká na svou chvíli...

oerdnj
20. 03. 2007
Dát tip
Feldflašku má Světlana, bude slavit do rána, slivku pije v Kroměříži, kocovina se už plíží.

a víte, že v anglickém slovníku je jeden z překladů pro lano taky "guy" ? :o)

avox
20. 03. 2007
Dát tip
Pokud jen o tohle běží, svět lana je i nad manéží hned pod vrchlíkem šapita však když je láhev dopita Světlana se už nechytá... *** Ducha Llana Estacada možná potkala by ráda není to chlapů urážka, boku plná feldflaška...

guy
20. 03. 2007
Dát tip
i ta llana estacada mají taky vlastní řád chybí-li ti limonáda zůstaneš tam napořád :-)

Jarmark
20. 03. 2007
Dát tip
Svět lana má vlastní řády, liána se kolem vine, sem tam kotvu někdo svine, svět lana zná eskapády. Lana připomenou hady, vždyť porůznu se klikatí. Světlana však ze zásady si s hady nechce tykati :)) J.

avox
20. 03. 2007
Dát tip
Žeby na svatební noc šetřila si poctivost, nebo muže nechtěla, jen když byla opilá? Když ti z pití hlava třeští, jistě není žádné štěstí, na Světlu to nesváděj, na hubu si pozor dej! díky, ráda vás tady vidím :-))

ježišmarjá propána, co to dělá Světlana? ještě včera byla panna a dnes už je provdána... :o)

guy
20. 03. 2007
Dát tip
když má svátek Světlana přes den bolí mě tlama a navečer ještě více je to zánět okostice :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru