Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Radek

21. 03. 2007
8
19
1922
Autor
avox
Chlubil se nám tuhle Radek,
že má smysl pro pořádek:

Ráno vstane z postele,
vyvětrá a ustele,
že nesnídá ve stoje,

že u stolu stoluje
a na stole hezky čisto,
každá věc má svoje místo.

Přišli jsme mu popřát k svátku
- flaška kytka, náruč dárků,
klepali jsme kolenem.

Když se dveře otevřely,
co jsme všechno uviděli,
raději zapomenem...

19 názorů

avox
28. 12. 2011
Dát tip
v panice jsme prchali nepočítali schody běželi jsme ten děs zapít do nejbližší hospody :-))

Kočkodan
28. 12. 2011
Dát tip
Nebyl Radek jenom v tílku, kdyz vás pozval do bordýlku? Letmý pohled po curbesu zpusobil vám záchvat desu? Ale vzdyt to vsichni vedí, není treba odpovedí...

avox
15. 10. 2009
Dát tip
díky, možná jich najdeš ještě několik... a čti komentáře, ty bývají mnohdy lepší, než dílo samo :-))

Vynikajícííííí. Kdyby to šlo, dám tipů třeba deset! Je skvělý nápad dát jménům svých pár řádků slávy (byť celek pro jméno nevyznívá právě příznivě, beru to s nadhledem a uměním smát se sám sobě). A když má taková veršovánka i skvěle propracovanou pointu, nemůže vtip znásobený rýmem jinak, než okouzlit. Povedlo se ti velmi chytlavé dílko, jsem nadšený. :-)

avox
22. 03. 2007
Dát tip
děkuji a tleskám... :-))

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Upravený vous i vlas muže šlechtí, krášlí chceš-li dívku obejmout, tak na tabák kašli! :-)) Díky za příspěvek,chyběl mi tady

guy
21. 03. 2007
Dát tip
vykoupej se, ohol vousy jdi do sebe, milý Radku sic od tebe nevezmou si lidi ani suchou patku :-)

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Ani se jí nedivím, Matěj už sice šediví, ale nekouří, nepáchne zdaleka jeho vůně se Radka neleká ...

Radek v koutku startku zkouší balit Radku Radka mu však nepřeje, spíš by chtěla Matěje :o)

oerdnj
21. 03. 2007
Dát tip
Radek dárky rozbaluje, z cigaretky potahuje, popel klepe na podlahu, úklid u něj nemá váhu. V ruce flašku vínečka, kolem dobrá partička, budou slavit do noci, už jim není pomoci.

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Zkyslé víno, úsměv zkyslý, co si asi Radek myslí... však jsme mu své dárky dali, tomu lhaní jsme se smáli...

avox
21. 03. 2007
Dát tip
Děkuji, hlasitě jásám a tleskám, svátek se Radkovi vydařil dneska!

Jarmark
21. 03. 2007
Dát tip
Od té doby Radek stele a ubrus na stůl prostírá. Taky ženské líp vybírá, které zve si do postele. Zdravý duch je v zdravém těle, půjde nám prý také přát, ještě neví, co nám dát, snad nepřišli jsme o přítele J.

ono se to nevyplácí přát moc brzy Radek si chtěl dát tu práci teď ho mrzí že má šrámy na pověsti kavalíra proč ten bordel o chvíli dřív neposbíral...

Jarmark
21. 03. 2007
Dát tip
Viděli jsme totiž binec, jaký se hned tak nevidí. Že se ten Radek nestydí, mít v posteli kobylinec. Radek, zvyklý na hambinec, podprsenka na koberci, na zrcadle v kosočtverci čára - asi za prosinec :))) Nutkalo mne to trochu rozvinout, J.

Flákač
21. 03. 2007
Dát tip
hi T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru