Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnusnej xenofobní svět

20. 03. 2007
4
15
1148
Autor
Meixy
Proč? Ptám se a slza mi stíká po tváři. Proč? To slůvko je jediné co mi uvízlo v hlavě. Proč já? Začínají si me hlavou honit myšlenky. Nemůžu být nikdy šťastná. Jsem prokletá? Snad. Mým prokletím je černá perla. Ano, perly mají být bílé, i kdyb tato byla, vše by bylo úplně jiné... Byla bych šťastná. Ale není. A na tom se nedá nic změnit. Srdce mi puká a doma na mě křičí. Prý jsem se zbláznila, asi ano. Zbláznila jsem se a nevím jak dál. Tu perlu mám ráda a vůbec mi nevadí, že je černá. Ale těm všem okolo ano. Být ta perla bílá, tak je vše super..  Ale proč nikdo té černé perle nedá šanci ukázat, že je stejná, ba možná lepší, jak ty bílé? Proč? Ptám se znovu a slzy nechtějí stát.
Ta černá perla zůstane mým prokletím....

15 názorů

Škoda, že nejsem chlap. Potřebuješ duchovní oporu. Na to bych to hrála. A pak tradá tvoje panenství, věneček zelený a podobný srandy.

fogi
03. 06. 2007
Dát tip
jo svět je hnusnej to máš pravdu, perly mám rád, Je vidět že ty emoce co máš v sobě umíš zviditelnit

Jerry_Shit
31. 05. 2007
Dát tip
Já mám doma zase zelenou perlu a je mi dobře. :)

Meixy
16. 05. 2007
Dát tip
jagara: Děkujii

Meixy
09. 05. 2007
Dát tip
parmenides: Děkuji....

Meixy
22. 04. 2007
Dát tip
Pisces: Ne, já romka nejsem, ale kluk, kterýho jsem měla fakt moc ráda byl cikán. A rodiče byli proti.. Teď už můžu říct, naštěstí

Pisces
18. 04. 2007
Dát tip
Jsi Romka? No a co. Znám hodně bílejch kreténů, takže o barvě pleti to opravdu neni.

Meixy
28. 03. 2007
Dát tip
Lady syberia: Už to sama moc dobře vím a jen si tak v duchu říkám, ještě že je ten svět tak hnusnej a xenofóbní....

LadySyberia
27. 03. 2007
Dát tip
jo a ali možná že tahle černá perla byla uvnitř prasklá, víš jak...

Meixy
21. 03. 2007
Dát tip
jo svět je hnusnej, ale nikdo tonezmění dokud my sami nebudeme chtít....

nonamebeast
20. 03. 2007
Dát tip
jo, svět...a předsudky taky všude...

Tak to je hnus ten svět. Znám to.

LadySyberia
20. 03. 2007
Dát tip
ali...prokletí má mnoho variant a máš pravdu...tahle perla zůstane černá...i kdybys chtěla, bohužel máš pravdu, hnusnej xenofobní svět... *t za to že vím jak to myslíš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru