Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dávný příběh

20. 03. 2007
0
0
710

Tento příběh jsem vymýšlel průběžně, tudíž je to možná znát, ale mě se to pak zalíbilo, tak uvidíme...byl psán pro jednu velice dobrou kamarádku...

A v knize Ere´h Tyath bylo psáno, že jednoho Aeonu probuzení nastane, že Tajemná bytost očistí tento svět od smutku a tak se také stalo a sedmero hvězd v její čas početi naznačovalo, že blíží se ona, ani bohové neměli tolik pocty od hvězd, neb u bohů to bylo vždy hvězd šest, však nyní byl ten den, kdy ona poznala kdo skutečne je a v tento den, modlilo se dvanáct posvátných válečníků, však nyní zbyly pouze dva.....štíty jim vzplály plamenem prastarých a hvězda ukázala směr, jeden byl však v pasti a proto k té vládkyni všeho dobrého dorazil jen jeden, poklekl před ní a nabídl jí svůj plamenný meč do doby než jej vystřídá jeho mladši a statnější druh ve zbrani....ten který se měl stát pánem, a tak se také stalo...o čas později starši válečník vybojoval pro tu, jež prinášela růže, mnoho bitev....a jednoho dne našel svého druha zpoutaného v prastarých zdech síňe Yath ghul, a jeho mladší druh mu řekl, "bratře...vidím že tvé srdce plane dvěma plameny, věz že já nechci Ti státi v cestě", však ten starší věděl, že není dost dobrý, dost statný.....a navíc již svoji duši dávno zaprodal....proto osvobodil mladšího, předal mu jeho meč a půlku svého srdce, kterou mladého bojovníka uzdravil....a řekl mu "jdi bratře, má cesta zde končí, tvá začíná, buďte šťastni a ochraňuj naší královnu"....a tak mladý bojovník také učinil....a tento příběh byl zapsán v posvátné knize, která se dědí z generace, na generaci vládců těchto zemí....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru