Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zachovej zdravi, posilis mir

21. 03. 2007
0
3
2316
Autor
houmles

hle, plujme vzhuru k ruzovym zitrkum pan doktor ve skole nikdy nemel ctyrku ...a na hlubsi kritiku si vykopejte studnu. ...take mi unika, proc texty pisni patri mezi zabavne kategorie. tedy: dobre se bavte.

ve studni voda je .. otravena olejem ve spajzu salam mas .. z reka a mourka no co tak cucis .. tolik se zas nedeje to jenom zacala .. atomova valka hlavne uz nekur a hlidej si figuru pij do polopita a dbej rad doktoru hlavne si nezpusobuj zbytecnou namahu ten kdo kveruluje pujde prvni na vahu v romanu hrdina .. bije nepritele a venku zpivaj .. sykory slavici odbila hodina .. venku na kostele po ni uz slyset je .. lomoz veze hroutici jeste jeden refremek, jenom min cukru hlavne pozor na hladinu cholesterolu ne aby sis zapomnel pred spanim tlak zmerit a at te ani nenapadne takhle zdravej zemrit!

3 názory

silence
22. 03. 2007
Dát tip
huh? tolik sily? :)

houmles
22. 03. 2007
Dát tip
vyprcej.

silence
21. 03. 2007
Dát tip
zasmat jsem se zasmal, jako uprimne textu, nikoliv nejak zle :) Ale jinak slaby rymy, treba .. Mimo: Unas se rika: Pij beer, posilis mir :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru