Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezdomovec

21. 03. 2007
0
3
418
Autor
Věra

Bezdomovec

 

Kde jsou hvězdy zářící?

Kde je slunce hřející?

Jen paní Zima za okny bloudí.

Jen věčná tma nás souží.

 

Vločka z nebe padá,

vítr v obličeji bodá.

Jeden pán venku je,

na zahřátí rum pije.

 

Ztratil vše a nemá nic,

jen ten rum a jinak nic.

Teplo se stalo nedostižné,

jen vločky jsou k němu něžné.

 

Pán zahazuje krabičku,

uléhá pomalu na lavičku.

Vzpomínky ho zabolí,

soucit nikdo necítí.

 

Z něžných vloček bílá peřina,

odbyla poslední vteřina.

Aspoň v nebi trochu štěstí,

budu mu držet pěsti.


3 názory

zkus to přepsat volným rýmem pro začátek - nenech se do nich tlačit násilím - nejen v rýmech je poezie - drž se myšlenky a toho co si chtěla říct - nehledej slova ale nech je ze sebe vyplynou, zkus si to :o)

Kratas
22. 03. 2007
Dát tip
Zde musím dát plus za snahu porvat se s obsahem, který je všedně denní. Směr správný, výraz je horší a zpracování velice naivní. Ale takové jsou začátky snad každého. Hlavně se nenech odradit spoustou negativní kritika, pouze ta Ti dovolí posunout se o kousek dál.

silence
21. 03. 2007
Dát tip
Mno, těžké todlencto. Co Ti budu nalhávat, s básní to nemá nic moc společného, rýmy nejsou, slova neznějí. Ale přesto. Sympatická je už snaha zachytit něčí utrpení, přemýšlet nad ním a hodit svou kůži na trh, aby se nad ní někdo zamyslel. Proto. Zkus víc číst, věnovat víc času. Je-li to někde v Tobě, určitě to prosákne, vydrž :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru