Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

otrok civilizace

22. 03. 2007
3
3
2112
Autor
houmles
dal jsem si pivo a zazvonil telefon pracovni linka dvacet ctyri hodin denne sedm dni v tydnu - jako magnetofon predstavuji se jako vzdy mirne odmerene na druhem konci jakysi zoufaly hlas a samy problemy a ze pry je chce resit na stole vetra mi muj zlutozlaty kvas koho jen muze podobna prace tesit? zvednu se od stolu a prekolebam pres ulici v hlave dost navato - a teprve jsem zacal co asi mysli si ti ubozi smrtelnici? ze mi snad u riti pracovni hori zapal? leda hovno, leda tak nasrat rozmazat a pekne zostra a pekne na tri doby vsak mechanicky hlas se nechce porouchat na druhem konci dratu prichazeji mdloby je to muj dlouholetej starej kamos co skoro kazdej den na nej z okna mavam a ted ma pocit, ze ho vodim za nos kdyz ciste mechanicky odrikavam po zazneni tonu zanechte prosim vzkaz.. jo, prace - to je na provaz.

3 názory

Mánička
24. 03. 2007
Dát tip
skvělý a pekne zostra, tak zanechávám vzkaz *

Print
23. 03. 2007
Dát tip
*!

silence
22. 03. 2007
Dát tip
dobre sepsane *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru