Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek (motýl) Emanuel

26. 03. 2007
4
14
2186
Autor
avox

Emanuel bývalo časté, honosné, módní jméno asi tak před sto lety ...

Jak ten čas rychle letí
dneska si mezi děti
snad žádný Emánek nechodí hrát

Tak mohou dnešní děti
ty kolem čtyř, či pěti
jen  jediného toho jména znát

Tančí s Makovou panenkou
na snovém makovém poli
na hlavě klobouk, jak jeho dávné vzory

- cylindr totiž -
a v tom je potíž
i v tomto móda se mění

však na kšiltovku
třeba od Brouků *
tenhleten Eman nemá pomyšlení

To by i Maková panenka
i když  jí sluší rudá sukýnka
(aby moh´ Eman být jiný)
musela asi obléknout si džíny...

                                                                 */ Brouk a Babka býval obchodní dům...
                                                                     "brouci" Beatles chodili prostovlasí...

14 názorů

avox
05. 01. 2012
Dát tip
Tys tomu teda zase dal, Eman panenku miloval nikdy to nebylo (a nebude) jiný hůlku nosíval jen z frajeřiny... :-))

Kočkodan
05. 01. 2012
Dát tip
Detickám pred bednou lezou oci z dulku, na co ted motýlek pouzil hulku. Vsem tahle agrese velice vadí, mlátí jí panenku do pozadí!

avox
27. 03. 2007
Dát tip
Děkuji, za vyjádření, radu i obrázek... Až budou Pat a Mat spolu v kalendáři, určitě jim popřeji... nejsou oni jednotlivě Patrik a Matěj? tak to mají smůlu!

vitsoft
27. 03. 2007
Dát tip
Lennon v klobouku Mému poetickému cítění mnohem víc vyhovali Pat a Mat než včerejší oslavenec. Ale přáníčko dostal od Avoxky pěkné. Chybějícímu obrázku někdy pomůže View image pravým myšítkem.

avox
27. 03. 2007
Dát tip
jůůůů, díky, hned si je stěhuji domů na disk! :-))

satannáš
27. 03. 2007
Dát tip
To je on...:o))) T

nejsi v tom sama, taky se mi neukazují obrázky...někdy jo,ale tenhle ne :o)

avox
26. 03. 2007
Dát tip
no, zase starý člověk, jako malé dítě (viz já), díky, za návštěvu, za příspěvky, všem... co mám dělat, když se mi tady ten obrázek nezobrazuje? pomooooc!!!

guy
26. 03. 2007
Dát tip
a některý Brouci taky nosili klobouk :-)

guy
26. 03. 2007
Dát tip
na svůj svátek Emani krátějí stát na dani pak utečou a jsou všude interpolem hledaní :-)

Jarmark
26. 03. 2007
Dát tip
Jo, to byl můj oblíbenej večerník - a pak, nemůžeš vědět, zda nespadám do zmíněné věkové kategorie - ale je fakt, že holt už nespadám :)) J.

on když se tenhle Emanuel napije jitrocelového nektaru, má někdy problém najít ráno svůj cylindr :o)

avox
26. 03. 2007
Dát tip
tak nejen 4-5 letí... to mám radost, že nejsem sama! dík

Jarmark
26. 03. 2007
Dát tip
Emanuel žil si klidně, jen Ibrahim ho dopálil, Emanuel ho odpálil, a to ne zrovna moc vlídně. Za pannenkou on mu chodil, motýl jeden, terorista, pro něho tam není místa, makovou jen za nos vodil. :)) J.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru