Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh jednoho psa

24. 03. 2007
2
9
696
Autor
Obludka

Mám věrného psa, není to ani tak pes, je to něco mezi psem a lvem. Má tak lidský obličej.

A zelené oči.

Je mi bezmezně oddaný. Nechá do sebe kopat a mlátit se a má mě pak radši daleko víc.

Jsem mu pak vzácnější.

Byly doby, kdy jsem ho měla ráda, dokonce jsem ho milovala. 

Vážila jsem si ho, nikdo takového psa neměl. Jen já.

Vzhlížela jsem k němu jako k něčemu, co je víc než člověk. Byl mi nadčlověkem. Vzorem.

Pak ale jednoho dne snědl psí výkal. Žvýkal ho a pochutnával si. Věděl však, že

to je špatně a že se budu zlobit. Odprosil mě. Olízal mi ruce, celý se otíral jako kočka o mé nohy.

A to je právě to , co by žádný pes se lví hřívou neměl nikdy udělat.

Nikdy by se neměl poddat svému pánovi.

To takoví psi nedělají. Nesmí dělat.

 

 


9 názorů

Obludka
25. 03. 2007
Dát tip
Děkuji za kritiku. Trochu Nietzscheovské, trochu mé...Prostě takové toje.

nonamebeast
24. 03. 2007
Dát tip
velka miniatura...a pes bylmi nadčlověkem...to zní zajímavě a taky trochu jako něco z Nietzseho....

Obludka
24. 03. 2007
Dát tip
Ale občas ani voňavka nestačí a nepřebije to, že udělali špatnou věc..Bohužel

Obludka
24. 03. 2007
Dát tip
Annatar: Mám to v plánu

Obludka
24. 03. 2007
Dát tip
Annatar: vim, umí se tulit. A moc hezky. Jen občas jdou cítit po psích výkalech. Ale jen někdy a jen chvilku

Obludka
24. 03. 2007
Dát tip
Děkuji, dobrý lide, za hezkou kritiku. A pardon, kdybych věděla, že jsi krátce po obědě, dala bych tam něco jiného :)

...ale jo...toto sa mi celkom lubi..s tym zozratym hovnom to mi prislo sice na efekt..alebo som mozno len kratko od obeda...ale celkovo to bolo dost zaujimave... ...najma veta "jsem mu pak vzacnejsi"...bola dobra... ....gut...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru