Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Katarzia

24. 03. 2007
4
16
1450

                               Jedna tmavá impresia

                               z polomŕtvych očí

                               zaklína míma na harlekýna....


16 názorů

Paulart
28. 03. 2007
Dát tip
Hodně abstraktní, na haiku.

zatial o ziadnom synovi neviem, iba ak v tom maju prsty mimozemstania xixixi a vediet nemas co..a vysvetlovat sa mi to nechce...dolezite je nieco ino...

Jakubisko
25. 03. 2007
Dát tip
tak - prózu označenou za volný verš bych taky asi zrovna nepochválil...:) ale tam by se dalo uvažovat o tom, že si to autor jenom spletl...tady si to cíleně vložila do dost pevně dané kategorie (a na první pohled se to té kategorii dokonce podobá)......každopádně je to miniatura a basta :))

diky pani za tipiky.... som nevedela, ze sa tu tak presne dodrziava, ked je aj proza oznacena ako volne verse u niektorych ujov a tiet...ved su to iba slova....:) a ten mim na harlekyna....to je...ze z nemej na smiesnu....vies opiciak?:)))

Jakubisko
25. 03. 2007
Dát tip
Dílo je to docela pěkné, ale nevidím důvod proč dávat tip, když to s haiku nemá pranic společného...stejně jako neřeknu, že Smetanova Má vlast je skvělá metalová řežba, tak neřeknu že to tvoje je dobré haiku :P

Dero
25. 03. 2007
Dát tip
Rozhodně to není haiku.

vifon
25. 03. 2007
Dát tip
toto neni haiku... a neni a neni a neni an ei

...hm...najskor som to precital mina..tak som rozmyslal... ...ale tak ze fajn... ...celkom pekny aj zvuk to ma..usmev...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru