Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci se zase tak bezstarostně smát

25. 03. 2007
2
19
6223
Autor
Milly

25.3.2007 aktuálně mě k napsání inspiroval domin.go svou básní "...a pletou se mi písmena".

Pojď!

Pojď si se mnou hrát!

Budeme zase malí...

Smát se a běhat

jako kdysi ve školce.

Pojď!

Vždyť nemusíš se toho bát.

Možná já mám strach-

chci se za to schovávat.

Vím, že takhle to nefunguje,

ale možná nás to očistí.

od minulosti,

která nastala po tom,

co jsme se jako malí takhle smáli

a schovávali se za stromy.

Po tom, co jsem běhala po louce,

kluci nás, holky,  chytali,

klekali si nám na hruď

a drželi naše ruce za hlavou.

Bylo to tak čistý, bezstarostný, nevinný...

nepřemýšlet o tom co..., kdy.. a s kým...

Chci ty časy zpátky!

Tak pojď!!!


19 názorů

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Tý jo, domin.go, to jsem ráda, že se Ti to líbí.. (to je zas pocta pro mě) :-), už jsem až přemejšlela, jestli to není taková kravina, že bych to měla radši smazat..... Taky jsem nepsala, že je to tematicky úplně stejný, jen to, že jsi mě inspiroval.....- asis mi připomněl tou básní něco, co mi připomnělo tohle...... :-)

nonamebeast
25. 03. 2007
Dát tip
a já chci zpátky do školky...velký svět je složitý pro děti

domin.go
25. 03. 2007
Dát tip
ó ó hm jaká pocta děkuju:))) dílko je pěkný.) akorát ta moje je tematicky úplně jinde,ale to neva.))

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Hm....., Lenko, vlastně ty klena byly asi kolem hrudníku.., ale něco takovýho si fakt nepamatuju..... :-) Díky za inspiraci :-)). Ohlížení se do dětských let není pedofilie. :-)

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Hm....., Lenko, vlastně ty klena byly asi kolem hrudníku.., ale něco takovýho si fakt nepamatuju..... :-) Díky za inspiraci :-)). Ohlížení se do dětských let není pedofilie. :-)

Lakrov
25. 03. 2007
Dát tip
Jo a ta pedofílie - to je samozřejmě narážka na mou oblibu v ohlížení se do dětských let. Tebe se netýká ani v nejmenším. Nebo že by další stejnotaj?

Lakrov
25. 03. 2007
Dát tip
Válečky jsou jedno z nejstrašnějších mučení. Držíš ležící oběti ruce nad hlavou, ale místo na hruď si dáš kolena kolem jejího/jeho hrudníku a koleny jí/mu valchuješ žebra. Lechtaná oběť při tom nelidsky křičí a ujišťuje svého trýznitele, že se už v příští chvilce počůrá. Jest toto dost hluboká kritika?

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Lakrov: Válečky- to jsem četla v Boříkovi..., ale nevysvětlujou to tam, tak nevím- prozraď ki, prosím Tě, čemu?? Jaká pedofilie? Když jsou děti rádi spolu, tak to není pedofilie přece.....- to je láska dospělýho k dítěti- sexuální.... Dětské téma- s dětským vyjádřením..., hm, asi jo..... :-) Děkuju! ------------ Janabel: díky..... :-)) Tip za téma- nebo i za vyjádření?

Lakrov
25. 03. 2007
Dát tip
Mezi těmito dvěma řádky není zcela patrná souvislost. ...Možná já mám strach- ...chci se za to schovávat. A i v dalších dvou mě trochu ruší to opakované ukazovací zájmeno. Jenže ono asi tak nějak přísluší k spontánnímu lidskému a především dětskému vyjadřování. Takže to tak asi musí zůstat. Líbí se mi to :-) I s tím klekáním na hruď a rukama nad hlavou. Víš, čemu se říkávalo válečky? Zatracená pedofílie.

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Já vim, Norsko, takhle mě to zkrátka napadlo, žádná zvláštní invence to nebyla... :-) Změnila jsem proto kategorii a asi teda šktnu i tu hlubší kritiku. :-) Jo, napsaný nic moc....- a jinak? :-)

Norsko
25. 03. 2007
Dát tip
napsané nic moc, spíš hodně slabě :-)

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Já vzdechy čtu docela ráda jinak..... :-) Frrrrrr, to je skvělý, když se k tomu někdo přizná...... :-))

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
:-))) haha, napadá mě teď, že to postavený na hlavu- aby to bylo jako dřív, tak bych musela nechávat věci přicházet tak, jak chtěj...... a netoužit tak po něčem/někom konkrétním..., i když mi ty časy zase připomíná....... :-) Ale jo, nechám to tady, když mě to tak napadlo, třeba se někomu zalíbí...

Milly
25. 03. 2007
Dát tip
Je, promiň, milý domin.go, ty tečky patří na začátek názvu- a ne na konec- teď na to koukám..... :-))



Nahoru