Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrodružstvá zjedeného chrústa - verzia skrátená

25. 03. 2007
2
9
1143
Autor
fajo

Kde bolo, tam nebolelo, pretože to nebolo v nemocnici.

Pán Cyril Chrúst, povolaním nedobrovoľný hasič hasil svoj (n + 1)-tý požiar.

Založil ho Štefan Kudriavka (pyroman a utečenec z uzavretého psychiatrického oddelenia miestnej kliniky) tesne predtým, ako bol nájdený, chytený zriadencom Otiepkom a následne umiestnený do zvieracej kazajky.

Horiacim objektom bola chata Karola Šmidkeho ml., (syna známeho partizána, odbojára) ktorý bol paradoxne spolupacientom podpaľača Kudriavku.

Cyril Chrúst (pán) nemal potuchy o rôznorodosti a pestrosti ríše hmyzu a jediným chrobákom o ktorého javil občasný záujem bol WV-chrobák v jeho garáži.

Chrústova (pán) priateľka a už takmer manželka Sidónia Paprčková priniesla svojmu takmer manželovi k požiaru výživný obed. Keďže bola kuchárkou, nosila za pásom svoju obľúbenú varechu. Táto jej nešťastnou náhodou vypadla, spadla do ohňa a vzbĺkla nádherným modrastým plameňom. Paprčková sa okamžite nervovo zrútila a bola bezodkladne dopravená- no kam asi?

Zriadenec Otiepok sa určite nemohol sťažovať na nedostatok práce.

Neďaleko chaty rastúcu muchotrávku bielu (Amanita verna) obsadil chrúst (chrobák), pažravo do nej zahryzol a o pár sekúnd z nej spadol načisto tuhý.

Na oblohe pokojne vyprážalo slnko a bolo mu úplne jedno, že sa všetko skončilo inak, ako malo.



9 názorů

šílenče! :oD /je to dost hluboké?/

fajo
05. 04. 2007
Dát tip
pali,dík..zjedený chrúst bude pokračovať..a obávam sa,že toto je len slabý čajík oproti ďalším verziám..chudák chrúst;-)..tož..pekný dník Ti..

palino8
05. 04. 2007
Dát tip
myslím, že hmyz je, na rozdiel od ľudí, natoľko múdry, aby sa nepúšťal do vecí, ktoré zabíjajú... ;) nice* (ozaj, vďaka za avi, mám Ťa v pláne, mám to v dielach "prečítať neskôr") ;)

amanita phalloides spokojna.. :) kolegyne sa opytam, ked pojdem do lesa.

fajo
28. 03. 2007
Dát tip
spokojná?))))

fajo
27. 03. 2007
Dát tip
no jó,ženské;-)

carokrasny efekt, a co ja s tym, ked mi ostanu jazvy, fnuk.. ;-(

fajo
27. 03. 2007
Dát tip
ale on neobhrýzal,on si do Teba len zahryzol..no..a keď si prečítaš aj verziu pôvodnú,zistíš že si (len úplnou náhodou) súčasťou milej a v podstate neškodnej rozprávočky..a keby som použil muchotrávku bielu,tigrovanú alebo (nedajbože!!) červenú,už by to nemalo taký čarokrásny (d)efekt..môže byť?;-)

-ziadnemu chrustovi nedarujem, aby ma beztrestne obhryzal >:-! kto chce hryzt a kusat, nech ide na jahody!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru