Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obchod s hračkami, hodně smíšenými

26. 03. 2007
0
2
719
Autor
Obludka

Chovám se někdy jako slušná, oduševnělá slečna s pevným názorem. Sice mám často hlavu mezi mraky, ale kdykoli jí můžu sklonit a vidět svět tam dole. Někdy jasně, někdy mlhavě. Dle počasí. Jsou tu i dny, kdy se chovám jako umanutý fracek, který nepřestane,dokud nedostane to, co si zamanul. Bohužel někdy to skutečně nedostane. Nedostanu. Přesto se stále snažím, sžíravě myslím na jedno a to samé.

Chodím kolem hračkářství se smíšeným zbožím.

"Dobrý den, chtěla bych si koupit jednu Géčkovou pozornost."

Paní prodavačka se sestřičkovkým čepečkem na drdolu na mě kouká,

zpoza brýlí na mě kulí oči a nic neříká.

Chodím tam každý víkend. Přesněji v pátek, sobotu, neděli. Někdy i v pondělí. Když mi to vyjde.

Pokaždé to samé. Někdy se paní usměje, někdy mě i pohladí. Ale jen, když se nikdo nedívá.

Dnes je pondělí a opět jsem tam byla. Měli zavřeno. Na dveřích visely modré trenky s medvídky

a na nich bylo napsáno: " Dnes Vás dál nepozveme. Je příleš hezky."

 

V obchodě s hračkami a zapomenutými vzpomínkami je mi pokaždé jinak.

Někdy mile, vzpomínám na to, jak jsem se prolízala v zahnuté rouře. Nebo na mé procházky do březového háje.

Někdy na mě však dopadne tíha mých odžitých let, tíha všech vzpomínek, které se odsunuly někam dozadu.

Jsou ve mně a já je neslyším. Cítím je a to je horší.

 

Třeba si tu Pozornost jednou koupím. Šetřím na ní už dost dlouho.


2 názory

Obludka
27. 03. 2007
Dát tip
Jo, ta je skutečně nepochopitelná. I pro mě

escapee
26. 03. 2007
Dát tip
Asi jsem trošku nepochopila tu Géčkovou pozornost?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru