Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj milý... (má milá.)

27. 03. 2007
3
7
1157

Hm... Hm, hm... Hm.. Hm! Hm, hm hm? Hm... To je ledovec přátelé... vidíte pouze jeho část, nebo... možná jenom jeho špičku, eh, špičičku.

 

 Padá listí... Z vysušených stromů se sype pod kmeny, které se u země ztrácejí v kupce tohoto nazlátlého papíru. Mezi stromy prosvítají paprsky slunce a vytváří tak pruhy záře.

... "Buď v pohodě."

"Oká, oká."

"Prostě to neřeš, akorát bys byla naštvaná."

"Ale já sem naštvaná."

"Ber to v klidu..."

"Tak jo,"

řekla do telefonu a usmála se.

Na horizont padá tma. Stromy vytváří stíny a ty pak vrhají strašidelné obrazy. Oblaka hrozí deštěm. Stromy se smutně sklání, když se do nich opírá vítr... zničeně klesají. Jejich větve osahávají zemi.

 

Co se stalo? 

Na horizont padá tma. Stromy vytváří stíny a ty pak vrhají strašidelné obrazy. Oblaka hrozí deštěm. Stromy se smutně sklání, když se do nich opírá vítr... zničeně klesají. Jejich větve osahávají zemi.

... "Buď v pohodě."

"Oká, oká."

"Prostě to neřeš, akorát bys na něj byla naštvaná."

"Ale já sem naštvaná."

"Ber to v klidu..."

"Tak jo,"

řekla do telefonu a usmála se.

Padá listí... Z vysušených stromů se sype pod kmeny, které se u země ztrácejí v kupce tohoto nazlátlého papíru. Mezi stromy prosvítají paprsky slunce a vytváří tak pruhy záře...

 

 


7 názorů

Milý Honzo... - - - - - (opravdu dlouhá pomlka) ... ještě že jsem si už na tebe zvykla. Mimochodem(typ ledovce, tzn. že to nikdo prostě nemůže PLNĚ pochopit, ale právě to je ten Zázrak tohoto stylu!,takže si nedělej vrásky - které stejně maš ;P - s tím, že si to nepochopil), do telefonu mluvily dvě dívky. S pozdravem a úsměvem (zeugma ;) Černá Vdova

Potkal ledovčák ledovčici a řekl jí: "Hm!" a ledovčice odvětila: "Hm!", načež ledovčák neunesl to napětí a zeptal se: "Hm?", načež ledovčice poznala své vítězství a řekla: "Hm." Jinak je to zajímavě udělané, ale... no... moc krátké, tohle by si zasloužilo propracovat, já osobně v tom teda nějaký příběh vidím... třeba ten chlap tu holku opustil kvůli... jinýmu chlapovi a teď ji volá, aby zůstali přátelé, ale ona je stejně naštvaná, protože toho chlapa, se kterým utek její starej, chtěla sbalit ona sama, ale nechala to bejt a usmála se, protože potkala spolužačku ze školky a ... no jo, už tě nebudu pohoršovat... :-)

Děkujiti, myslim že je to výstižné a přesné. Souhlasím s tvojí kritikou! Tak tedy: ...

oleandr
27. 03. 2007
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru