Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Soňa

28. 03. 2007
3
7
1581
Autor
avox
Předloni, či loni,
potkal hned dvě Soni.
Jedné říkal "kytičko"

a té druhé "sluníčko".
Občas si to trochu pletl,
ale jenom maličko.

Říkával jí Soničko,
nejkrásnější kytičko
mého života.

Oči modrá hloubka tůně
a má hlava se z tvé vůně
rychle zamotá...

Říkával jí Soničko,
ty jsi moje sluníčko
Slunce do červánků padá,

milá Soňo, měj mne ráda!
A když večer vyšly hvězdy,
šel zas jinam hledat štěstí...

7 názorů

Kočkodan
30. 12. 2011
Dát tip
Docela se dotklo Soni, prý má hlavu skoro koní. Na rande dál chlapec plká, mozná jeste více vlka. Poklad stále chrání bluzka, poslední to byla schuzka.

avox
28. 03. 2007
Dát tip
Soňa je moc ráda, však je ještě mladá...

guy
28. 03. 2007
Dát tip
k svátku jsem dal Soně houpacího koně řekla že se bude houpat i na pěší zóně :-)

avox
28. 03. 2007
Dát tip
na ty řádky když se zblízka podívám, napadá mne jedna moudrost lidová - koze prý se vždycky zdá jen o zelí, občas zbývá jenom úsměv kyselý... co naděláš :-))

pokud jde o Soni jednu jsem znal loni milá křehká trochu astmatička karty hrála skvěle když prázdniny celé nechal nás sníh tenkrát na holičkách často od té doby zdává se mi co by mohlo se stát kdyby nedejbůh neseděl tam s námi Vládík- její známý i když dělal, že je Soňa pro něj vzduch... :o)

avox
28. 03. 2007
Dát tip
jak jediná samohláska změní výslovnost... jenže lásky, (jako peněz), nikdy není dost :-))dík

Jarmark
28. 03. 2007
Dát tip
Soňa Soně nevykolve oči pro jednoho škůdce, který prý je velký svůdce, "love" páv hned ten každou zove... Love jsou však i peníze, a ty Soňa zrovna nemá, druhá Soňa je zas němá, ty šachy spějí k remíze. :)) Líbí - to první "love" čti po anglicku, to druhé po česku, J.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru