Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta moja

Výběr: Aššurballit
28. 03. 2007
15
42
5936
Autor
bajron

Zvyknu na nej

sediet

pary

zamilovane(é)

rozhodovat o

dolezitych veciach

laske a

rozchodoch

 

nie su vsak

rovnake

teda vsetky maju

tie svoje

v prostredi tak

bajecnom

ako si ho sami

vysnili

 

aj ja som maval

lavicku

kam som si chodil

dobijat

lasku

 

teraz som upustil

od svojich narokov

a hladam

taku

kde by som nebol

ruseny

 

hlukom

rastucej travy

tichom

spievajucich vtakov

a zivotom

volajucim moje

meno

 

lavicku mne na

mieru situ

lavicku

nepoznajucu moju

slavu


42 názorů

bajron
09. 02. 2008
Dát tip
vdaka!:) ja tiez este stale ju nemam...

snivá
09. 02. 2008
Dát tip
líbí se mi moc, chci taky takovou lavičku

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
:)dik za vysvetlenie!

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
moj

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
ach neskoro hodina na mna...neviem ci myslis moj koment alebo svoj...:)

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
teraz, ked som si precital ten koment, tak by mohol aj vyzniet, ze sa mi to nepacilo... ale ono sa to pacil :o)

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
no jo...dost casto chcem pokoj a byt sam od vsetkych...a tato vec je prave o tom.. Diky!

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
je to fajn, paci sa mi ten motiv, vytvarania si vztahu k nezivim veciam... moje oblubene kresielko, lavicka, miesto, kniha :) cely cyklus by sa z toho dal vytvorit :DDD len ci by to niekto chcel aj citat... :D

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
no jo dalo by sa aj tak...ale je to starsia vec tak to nejak riesiel nebudem...kazdopadne ponaucenie do buducna;)

ďakujem za pochopenie...nechceme by´t bábky na špagátiku...a keď bez diakritiky, tak úplne;) tu by mi to neprekážalo...ale toto mi prekáža;) btw, prinajhoršom by sa ťa dotyčný spýtal, ako si to myslel a ty by si mohol profesionálovsky odpovedať, že ty tu nie si na vysvetľovanie, ale že to je na ˇom, ako to cíti a čo sa mu viac hodí, že?;)

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
no jo dobre no...podcenil som opat citatela:(

tým chceš naznači´t, že inak by som nemala možnos´t výberu? každý by to pochopil, ako by mu to lepšie sadlo...a takto to ruší :P

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
ale mas moznost vyberu:)))

ok, ale straaašne rušivo tam potom sadlo é

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
jj je to divne ale je to zamer...skratka mi to tak sedelo aj bez diakritiky...nejak celkovo si ja osobne na diakritike nezakladam:)

toto mm zamilovane(é) a je to divné, že použiješ jeden dĺžeň v celej básni...buď všetky, alebo nie takto...ja chápem, že si chcel rozlíšiť zamilovane a zamilované, ale aj tak...

bajron
02. 12. 2007
Dát tip
nieje:)

martinez
02. 12. 2007
Dát tip
bajronko - ale toto není stížnost od tebe, že ne? :o)

bajron
02. 12. 2007
Dát tip
mal som ju:) ja len rad uverejnujem aj bez diakritiky aj ked nie v poslednej dobe!teda od rozhovoru s martinez:) k tym poslednym versom-teraz by som ich tam asi nedal:) vdaka!

avox
02. 12. 2007
Dát tip
kde jsi byl, že jsi neměl k dispozici diakritiku? Je to pěkné čtení, ale ta poslední sloka tam je opravdu přebytečná... ale když už je tam tak dlouho.. */

bajron
20. 05. 2007
Dát tip
vdaka! :)

bajron
11. 04. 2007
Dát tip
uz sa chapeme:) jj nepisem...viem ze to nema zmysel pisat nasilu aj ked chcem...

palino8
11. 04. 2007
Dát tip
nie, nie... že ja mám nejaké tvoje veci neprečítané a je ich viac, než jedna, ako som si pôvodne myslel :) inak nič nechýba a hlavne nepíš nasilu ;)

bajron
11. 04. 2007
Dát tip
ako myslis ze mam malo veci napisanych?ci ako co chyba? len nerozumiem preto sa pytam:)

palino8
11. 04. 2007
Dát tip
jo, tak to bol niekto iný, sorry... u teba mi chýba troška viac, než len jedna... ale to postupne :)

bajron
11. 04. 2007
Dát tip
uf prozu som zatial nenapisal ziadnu takze neviem ake dielo myslis... jj Past glorys sa aj mne samotnemu paci! Vdaka!

palino8
11. 04. 2007
Dát tip
ešte mi jedna chýba, aj keď to je tuším próza, že?... nu, a potom asi Past Glorys, aspoň pre mňa :)

bajron
11. 04. 2007
Dát tip
moze byt ale skratka mne tam osobne nieco chybalo...preto tam je ta posledna strofa nejak (pre mna) to cele uzatvara:) inak ak sa smiem spytat:)ktora je ta moja najlepsia?:)))

palino8
11. 04. 2007
Dát tip
nie je to tvoja najlepšia vec, ale má to niečo do seba, súhlasím s Norskom, ten koniec sa mi tam pozdáva najmenej...

fajo
01. 04. 2007
Dát tip
..zrůda,prdel,skřet.. ;-) ..

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
no mas pravdu nieje to slovenske...myslim ze je to cechyzmus(ako pre slovakov)...ale vhodne synonymum v slovencine nieje(skvely,vynikajuci,uzasny... nie! straca sa to caro slova bajecny:) )teda pre mna:)

fajo
01. 04. 2007
Dát tip
báječný/á/é..to nie je rýdzo slovenské..myslím..a teda tá diakritika..))

martinez
01. 04. 2007
Dát tip
no martinez přece :o)

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
precitam si to dielko:)myslim ze som to este necital...len teraz neviem ci ho mas pod nickom martinez alebo konik...:)

martinez
01. 04. 2007
Dát tip
mám dílko "ten můj" - čekala jsem podvědomě něco podobnýho... ale je to o něčem úplně jiným... :o)

bajron
30. 03. 2007
Dát tip
aha prepac uz rozumiem... som myslel ze narazas na meno bajron... nedoslo mi... mozno by to bolo lepsie ale pre mna ako autora ta slava v zavere je dolezita... ale vdaka za nazor!

Norsko
30. 03. 2007
Dát tip
tak jinak, vypustil bych poslední sloku (ať si jde) :-)

bajron
30. 03. 2007
Dát tip
viem ze bol taky spisovatel v anglicku...ale predtym ako som si zvolil tento nick som o tom nevedel...nechal som si bajron preto lebo ma tak (dufam)poznaju ini autori z inej stranky:) a josiph bajronovic samsom je moc dlhe ako prihlasovacie meno... snad som trosku objasnil...:)

Norsko
30. 03. 2007
Dát tip
tam bych skončil :-)

bajron
30. 03. 2007
Dát tip
vdaka! si prvy co sa vajdril!:) co s mojim menom?:)

Norsko
30. 03. 2007
Dát tip
meno (a šlus) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru