Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sila zvyku

28. 03. 2007
7
15
3207
Autor
Syd Barret

Človek je asi preto človek že si vie zvyknúť na čokoľvek. (R. Muller a Banket)

V rádiu hlásili že bude snežiť.
Zaujímavé.
Hm... a predstav si, že teploty by mali klesnúť do týždňa o 5 stupňov.
Fíha. Neverím vlastným ušiam.
Prestaň byť sarkastický. Ak narážaš na to, ako ťa ostrihal ten kaderník, čo som ti ho odporučil, tak ja nemôžem za to, že začal zase piť.
Radšej zahni doprava a neser ma.
Ale no tak. Nemusíme sa k sebe správať...
Prešiel si odbočku ty debil. Si na hovno vodič. Keby som len mohol šoférovať.
Asi narážaš na to, ako ti ten motorový čln odsekol obe zápestia. Skade som mal vedieť čo sa stane keď zatiahnem za ten špagát? Chápem. Už som ticho.
Daj prednosť... skoro si nás zabil. Máš o tri oči viac ako ja, ale si slepý ako patrón.
O tri... Ja som sa to pero snažil len rozpísať. To že som ti vypichol to oko bola akosi... eh, nešťastná náhoda.
Nešťastná, keď tam s tým šermuješ ako aramis pred kardinálovým obydlím. Tu je nemocnica. Rýchlo to zaparkuj a pomôž mi, si pomalší ako korytnačka.
Dob... au, vidíš, som sa pichol do prsta. Zasrané drôty tu musia trčať.
Nedržkuj a pomôž mi, preboha.
Ale prosím ťa. Koľko kriku narobíš pre jednu odtrhnutú nohu. Jeden by povedal, že si si už zvykol.

15 názorů

LaMouette
20. 10. 2007
Dát tip
chechecht..:-)) uzasny vyvinuty smysl pro ironyji..:-)) chfalim..:-)*

Peeta
30. 05. 2007
Dát tip
líbí :)

aramis
23. 05. 2007
Dát tip
to som taktne zamlcal, hoci som si to myslel :)

Syd Barret
23. 05. 2007
Dát tip
To preto že som také hovado... :)

aramis
23. 05. 2007
Dát tip
ale citam poviedky... ale len obcas :) ale toto je dobre... teda nie dobre, ale dobra hovadina :) samozrejme myslene v dobrom :)

Syd Barret
23. 05. 2007
Dát tip
Aramis: Ty nečítaš poviedky... ale teda, dyk, táto bola venovaná tebe... :)

Winter
19. 05. 2007
Dát tip
Asi bych taky přitvrdil a trochu víc rozpracoval, protáhl tak o polovinu, pozvolnější a jemnější začáteka a řádně drsný konec, ale nápad je to dobrý.

Pobavil jsi mě! Super! Zajímavý nápad. *

StvN
29. 03. 2007
Dát tip
:) Bezva.

Najmladšia
29. 03. 2007
Dát tip
???..ale vtipné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru