Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kly

29. 03. 2007
22
26
2302
Autor
Zbora

 


Ticho, šero –
kanec se kříží se zdí
čtyřmi hřeby

blikneš žárovkou v rákosové cloně
a je z něj sele

odbíháš

avšak cesta ven
je zapadaná tmou






26 názorů

týbrďo !

"a je z něj sele"...promiň, ale tohle mi přišlo děsně vtipný :) ...tadyta mě moc nezaujala, nic sem si v ní nedokázala najít

palino8
09. 04. 2007
Dát tip
míňa ma :(

jt
04. 04. 2007
Dát tip
jj - respekt

Zbora
03. 04. 2007
Dát tip
Tak příště...konec světa bude nejdříve za šest let, jak jsem se dočetl v jenom specializovaném časopise při čekání na ošetření u obvodního lékaře :o), takže je ještě čas. Jinak dík za názor, beru, ale jistě mi dáš zapravdu, že máme rozdílný pohled na věc. Osobně mám radši metaforické vyjádření, přirovnání a náznak. Stav, kdy se člověk spíš vznáší nad a nic není natvrdo dořečeno, přestože je žádoucí aby bylo zřejmé, o co jde. Ty máš radši přímý otisk reality, přesné ukázání na skutečnost, které zas moc nemusím já, protože mi vpodstatě nedává prostor pro "relativizaci", udává přesný směr bez možnosti se z něj vychýlit a zahlédnout tak něco, co je "za", zapojit fantazii a asociace (co je psáno, to je dáno). Tím nechci říct, že by na tom bylo něco špatně (někdy mi taky tenhle styl psaní vyhovuje, hlavně v případech, kdy mi záleží na tom, aby byl text pochopen), jen se v tomto ohledu prostě lidé různí...ale myslim, že míra upřímnosti závisí spíš na vztahu mezi subjektem autora a subjektem čtenáře, ne jen na autorovi samotném.

jt
03. 04. 2007
Dát tip
příjemný obrazy - ale - na druhou stranu by to možná vyznělo líp/upřímnějš, kdybys to napsal pěkně naférovku, bez krajek .. nevím. rozhodně mě mrzí, že jsem Tě neslyšel číst ..

stenos
02. 04. 2007
Dát tip
Já tohle rád , je to vobyčejně vykoukaný,vočima básníka...a to Jan je!!!

romale
31. 03. 2007
Dát tip
zajímavé, že to znám... ale fakt přesně...!

Fairiella
31. 03. 2007
Dát tip
nefím...přiznávám, že nevím

silence
30. 03. 2007
Dát tip
proč ne, důstojná fotka :) *

Craerassy
29. 03. 2007
Dát tip
začal jsi psát hádanky...možná je o stínech, ale možná je to taky úplně jinak:-)

salomesr
29. 03. 2007
Dát tip
ľúbi

JiKo
29. 03. 2007
Dát tip
si byl v nějaký myslivecký hospodě co? :-)


Oldjerry
29. 03. 2007
Dát tip
Některé oblázky byly zelené, jiné naopak hladké a dva, nebo tři oblázky chyběly zcela, takže se nikdo nevšiml, že scházejí a tím pozbývají významu pro naše další vypravování.... Kdyby ses chtěl ohradit - nedělej to : právě byls' srovnán s Vítkem Nezvalem

:-)malej ale tip

Zaprděnec
29. 03. 2007
Dát tip
..ten závěr se snad dal zkomponovat mnohem lehčím perem..

na rožni ... :)))*

dadíková
29. 03. 2007
Dát tip
kanec se kříží se zdí čtyřmi hřeby blikneš žárovkou v rákosové cloně a je z něj sele .)

sidonia
29. 03. 2007
Dát tip
taky nevim

Norsko
29. 03. 2007
Dát tip
já ti nevim ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru