Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rukojmí

30. 03. 2007
0
6
1043
Autor
weitinger

USA, barevný

Viděl jsem to včera a nezbývá než konstatovat, že to byla bída. Po všech stránkách.

Děj v každém okamžiku předvídatelný, stokrát omletá zápletka o speciálním agentovi, kterak mu lumpové ohrožují rozpadající se rodinku. Jasně, on Bruce to vyřeší. I bez cizí pomoci. Tady mohl scénárista přizvat ke spolupráci tu velitelku zásahu. K čemu tam byla, nevím doteď. Napínavé to nebylo ani omylem, mladí grázlové byli dost amatérští, nepřesvědčiví, staří grázlové kupodivu nebyli odhaleni. Tak se ani divák nedozvěděl, kampak tentokrát sahá korupce po americku.

Zda ve filmu hrála hudba nebo zda se předvedl stříhač, kameraman, či jiný filmový odborář, posuzovat nebudu, poněvadž bych opakoval slova z počátku článku. Takže se aspoň zmíním o jediném plus, které mi uvízlo v paměti. Domek pod strží byl pěkný.

Hodnocení: 2*


6 názorů

weitinger
31. 03. 2007
Dát tip
Mám to tam.

weitinger
31. 03. 2007
Dát tip
Marge, ani já jsem se nedověděl víc. A to jsem film viděl. Takže si z toho nic nedělej.

weitinger
31. 03. 2007
Dát tip
12

marge
30. 03. 2007
Dát tip
tak z tohohle jsem se nedozvěděla absolutně nic...

Paranoia
30. 03. 2007
Dát tip
Budu se opakovat, ale spíš než na Písmáku pod hlavičkou "recenze" by se to vyjímalo na čsfd jako komentář.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru