Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zatraceně! Chtěla jsem být s Tebou...

30. 03. 2007
4
10
2966
Autor
Milly

30.3.2007 4:30 ráno ...být s Tebou jenom tak... C.

Zatraceně!

Chtěla jsem být s Tebou.

Nevím, proč už to nejde.....

Proč čím víc se známe,

tím více tíhy mezi námi,

tím více zábran v tom,

na čem nám sejde.

Proč po našem nádherném souznění

zbyla jen bolavá srdce,

krvavá peříčka havraní,

jen beznaděj a prázdné ruce?

Ty ruce, jež byly plné Tvých

slov, vášní, vlasů....- a ještě...

vážně mě bolí vzpomínat

na slova plná

jiskřiček pestrého deště.

Není už více tu rozesmátých hlasů-

jen vzpomínka svírá jak kleště...


10 názorů

Milly
13. 05. 2007
Dát tip
Maracaibo, pivnik: teď nevím, jestli být ráda, nebo ne.. :-), ale snad jsem to tedy aspoň trochu vystihla, což mě těší. :-)) Děkuju...

pivnik
13. 05. 2007
Dát tip
mluvis mi ze srdce, devce...

maracaibo
02. 04. 2007
Dát tip
Mám takový pocit, Milly, že jsi teď v úplně stejném stavu jako já... Tahle básnička souzní s mým zmláceným srdcem. Posílám Ti tip.*

Milly
01. 04. 2007
Dát tip
Proč nepublikovatelná? Nemáš ji zapsanou?? Samozřejmě, že smíš......, budu ráda........ Děkuju...

Lakrov
31. 03. 2007
Dát tip
Hladce a obrace. Anglicky s bídou. (??šetelp, kaJ)

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Mně se ty krvavý peříčka taky moc líběj..... :-) Přemejšlela jsem, jestli jsem to někde četla, nebo vymyslela sama už dřív- k jedný básničce, co jsem sem nedala..... Tip dává každej za něco jinýho....... :-)) Můžeš, za co chceš přece.... (já bych za takovej úryvek, když by se mi líbil jen tak malej kousíček, tip asi nedala, ale je to na tobě...). Je to teď pořád jeden a ten samej.. :-)) Fakt nemám každej den jinýho...... :-)))) Jak, pleteš??

Lakrov
31. 03. 2007
Dát tip
Smí se dávat tip za něco tak obyčejného, jako jsou 'krvavá peříčka havraní'? Nic mi do toho není, další otázka mi jen zazněla v duchu, ale zezadu na sklo se snad napsat smí: Ty povzedechy za poslední měsíc či dva jsou stále následky jednoho vztahu, nebo každý týden znovu 'ožíváš'? (Nebo si tě s někým pletu :-) )

Milly
30. 03. 2007
Dát tip
Amenity, děkuju.....- jen ty kleště mi tam přijdou docela přirozený- fakt to tak bolelo.,.. je to dost nepříjemná bolest, když se člověk skřípne kleštěma.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru