Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Probuzení

30. 03. 2007
0
9
1282
Autor
Totenherz
Spíš v mrtvolné kráse umřelé něhy,
v pohřbeném srdci klíčí ti sen.
A ráno se probudíš,
zbloudilá v lásce,
svou hlavu v gilotině.

9 názorů

Totenherz
13. 04. 2007
Dát tip
mno dobrej gothmetal není špatnej - ale neposlouchám často...srdce pohřbila vždycky se svou nadějí...( časem se narodí jiný..)

domin.go
13. 04. 2007
Dát tip
himl to by mě nenapadlo já jak vidím pohřbený srdce tak se mě vybaví nějakej gothmetal:)

Totenherz
13. 04. 2007
Dát tip
Vidíš, našel sis v tom, cos chtěl:o) o tom to je. Já to psala tak, že ona leží ( třeba v posteli nebo v noci na trávě ) a myslí na milovanou osobu, kterou nemůže mít. všechna něha, tak krásná, časem zetlela z vůle rozumu, ale je pořád jaksi přítomna. začne znovu snít, představovat si, že jsou spolu ( i když vlastně ví, že to tak nikdy nebude, ale na chvíli na to "zapomene" ) no a ráno pak čeká gilotina kruté reality. ( mám ráda symbolismus, jen tak pro zajímavost:o)

domin.go
13. 04. 2007
Dát tip
no teda hlavně ta mrtvolná krása umřelé něhy ...viděl bych to tak že vona ho chtěla, von ji ne,tak vona ho zabila a kvůli tomu má hlavu v gilotině a je jí smutno protože ho vlastně milovala:))))))))))))))))))

Totenherz
13. 04. 2007
Dát tip
ano, dobře jsi pochopil - je to na zamyšlení:oD

domin.go
13. 04. 2007
Dát tip
...?

silence
31. 03. 2007
Dát tip
Nezní mi ...

Totenherz
30. 03. 2007
Dát tip
Konečně aspoň někdo reaguje pozitivně na mou negativní poezii:)

Atheysm
30. 03. 2007
Dát tip
v pohodicke..pacilo sa mi to:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru