Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tříšť s grandiozní barvou

31. 03. 2007
3
6
1182
Autor
barboreta

    



    rychlý zásah do srdce...............................................



 copak to nevidíš?   -   nevidíš, že jsem snílek?


   a mé svatební šaty?  v bílé si mě můžeš tak akorát jen představit....(tato představa zdá se mi býti poněkud směšná..)



    až se opět  setkáme, uvidíš  mě jako nevěstu v RUDÉM.


 a do očí se ti nepodívám, protože bych musela začít plakat.......a já mám nerada rozmazanou řasenku....

   budu se na tebe usmívat a řeknu ti, že Tě  miluji.....-ale toto představení bude až po obřadu!

  možná vznikne skandál-o to to bude směšnější..
      ......snad to někomu bude připadat jako divadelní představení ?    -žánr : KOMEDIE. nebo raději tragédie?

             vyber si co chceš.
.......................................................................................................................................................



hledala jsem Tě mezi skupinami lidí a byla jsem vždycky zklamaná nad neúspěchem....

tak jsem šla na toalety a potají mluvila se zrcadlem..........
....................................................................................................




snažím se rychle sesbírat vzácnou tříšť..

............................................................................

 

 láska k Tobě je stejně naivní jako mé pokusy  pěstovat žížaly v akváriu.......

...............................................................................................................................

 





   a tříšť ze srdce?...............ta má grandiozní barvu.
 

 


6 názorů

barboreta
31. 08. 2007
Dát tip
diky:o)

barboreta
22. 06. 2007
Dát tip
děkuji:)

Smíšek:-)
22. 06. 2007
Dát tip
*

barboreta
02. 06. 2007
Dát tip
myslim si, ze tady jsem ty city dala az moc najevo...byla to chyba...parkrat jsem premyslela o smazani celeho textu.

a2a2a
02. 06. 2007
Dát tip
máš i zde dobrý základ a s odstupem času jistě objevíš prostředky jak lépe skrýt emoce, přičemž mudou nabíledni, ale nebudou se tolik nabízet, ačkoliv jsi to nijak nepřehnala.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru