Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paradoxy

31. 03. 2007
2
11
68
Autor
Theuška

Strašná blbost,já vím :)

Kolika stromy,
proletěli ptáci,
když podzim.

(Do země se vpil.)

                V hospodách
                sládlo pivo
                na rtech.
                My měli teplý čaj
                a na poslední větu.

(Než dojdeme na dno
toho hrnku s nápisem Nescafe
dozraje v Číně tisíc čajových lístků)


11 názorů

silence
01. 04. 2007
Dát tip
uznavam blahorodaaa :)

Coupe
01. 04. 2007
Dát tip
Sládnoucí pivo - no možná holandský karamelový, ale v našich krajích nevím nevím. Zajímavé upozornění na všední paradoxy - ale na báseň mi to přijde trochu málo. A na druhou stranu je to takové rozplizlé, úvod s ptáky na začátku mi přijde zbytečný a navícn to sládnoucí pivo taky. Jako by žádný veršv nesouvisel s dalším, byly jen náhodně nakupené. Závěr (poslední ži verše) se mi naopak líbí a skoro bych si troufnul tvrdit, že vydá za celou báseň.

sidonia
01. 04. 2007
Dát tip
ale nerekla sem jediny skaredy slovo diplomat, uznej:)

silence
01. 04. 2007
Dát tip
ha, sid je vostra jak ziletka na dlani jeptišky :)

sidonia
01. 04. 2007
Dát tip
no.. zaujala me hlavne presna sebekritika prologu..

silence
31. 03. 2007
Dát tip
Vypadá i čte se to líp, alespoň pro mne :)

Theuška
31. 03. 2007
Dát tip
Silence - díky! Já tam to "A" dodala dodatečně na poslední chvíli "a" máš pravdu - fakt to tam drhne. Takže vyhazuji :)

silence
31. 03. 2007
Dát tip
slovo čaj by se dalo mnohem víc rozebrat :))))) to mi věř, ale k dílku. Líbí se mi prostřední strofa, hlavně její konce, snad ty dvě A nad sebou mi drhnou :) Ale dobrá :)

Theuška
31. 03. 2007
Dát tip
Zvyřádko - já si tím taky nejsem tak úplně jistá... Ale mám v živé paměti naši hospodu na vesnici, kde nalijou čaj klidně i do sklenice od piva:) Tak mne tam jednou zaujal ten červený hrnek Nescafe - chutnalo to jako čaj, ale bylo v tom něco víc:)))) (a nemyslím tím cukr - haha:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru