Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Erika

02. 04. 2007
2
13
2448
Autor
avox

erica - vřes

V parkové úpravě okolo chodníků
sázel zahradníček růžovou eriku.
Modro-fialovou, taky ještě bílou,
mezery  vyplní mulčovací kůrou.

Šla kolem Erika, dcera starostova,
přešla už podruhé a vrací se znova.
Postává u keřů, překáží mu v práci,
z tváře zahradníka úsměv se vytrácí.

Běž domů, děvenko, já ti dobře radím,
nebo tě mezi ty keříčky zasadím!
Pro samou rachotu mládenec nevnímá,
že tahle Erika se na něj usmívá.

Ráda bych tě hochu trochu víc poznala,
ráda ti na čelo políbení dala,
jenže pak nebudeš více zahradníkem,
stanu se tvou múzou a ty mým básníkem...

13 názorů

Kočkodan
03. 12. 2011
Dát tip
Platí to jiste i pro Eriku, ze zítra sáhne k známému triku. Casté jsou u zen podobné ciny, obléknou sukénku extra mini.

avox
02. 04. 2007
Dát tip
Co je mládí a co věk, to je téma do diskuse, snad bych mohla přiznat barvu, mít čelo dosti drzé... a čmelák že uhne zrakem, složenýma očima? divný je to přírodopis, umučená hodina! :-))

Jarmark
02. 04. 2007
Dát tip
A to tenhle brundibár ericu rád zulíbá. Sic pohledem uhýbá, ona mladá, on je stár. Čmelák z toho nemá třes, že erica ho pošle k vodě, nechává to na náhodě, stačí mu, že kvete, vřes... J.

avox
02. 04. 2007
Dát tip
Nevyhrožujte, pánové nelekne se ani za máček, vždyť přece tuhle ericu smí líbat jenom čmeláček!

encefalis příště proběhne už zdárně však bude to klíště zdatné literárně...

avox
02. 04. 2007
Dát tip
jepice, jo? máš to za pět! každý přece ví, že na svět ráno přijde, večer končí, jen jeden den světem tančí...

guy
02. 04. 2007
Dát tip
no tak zkusím Erice nachytat i jepice musí ale dávat bacha prý že koušou velice :-)

avox
02. 04. 2007
Dát tip
jestli tuhle Eriku chytneš na pár střevlíků, to ti nepovím, ale kdybys do ucha předčítal jí lyriku hlasem medovým... :-))

guy
02. 04. 2007
Dát tip
když je svátek Eriky chytám v trávě střevlíky a pak jim čtu ňáký věci z lyriky či epiky :-)

avox
02. 04. 2007
Dát tip
vždyť právě tahle rizika vnášejí moment překvapení týká se mne, či netýká? A jaké bude rozuzlení... :-))

jenže co když Erika zbůhdarma to neříká?

avox
02. 04. 2007
Dát tip
teda na jeho místě nechám si raději tu práci neboť opravdu není jisté zda není jí jen pro legraci

zahradník si to v hlavě obrací zda kvůli básním přijít o práci zda zvednout rukavici ze země nebo se dál hrabat v hlíně příjemně... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru