Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ja si len tak píšem

02. 04. 2007
0
4
1168
Autor
Cetan

Ja si len tak píšem,

na stoličke sa kníšem.

Dlho som už nebol na dne,

tak sa nebojím že spadnem.

 

Ja si len tak básnim,

že život krásny.

Melódiu si hmkám,

dávam volnosť mojim rukám.

 

Moja poézia je malá.

Odkiaľ sa len vzala?

Prišla ku mne sama,

malá-veľká dáma...

 

Na zlé kritiky kašlem,

veď  to nieje nič strašné. 

Načo si kaziť  mladosť,

ja mám aj zo zlej básne radosť.

................................................................

Kritici sú nič moc,

majú len svoje normy.

Uveznili báseň,

do kovovej formy.

 

 

 

 

 

 


4 názory

fajo
11. 04. 2007
Dát tip
dlho SM už nebol na dne?

palino8
11. 04. 2007
Dát tip
sem len skopírujem, čo som Ti na toto tu napísal na rovernete: vraj uväznili báseň do kovovej klietky... milý Četanko, práve Ty väzníš svoje myšlienky nezmyselne v rýmoch, v železných klietkach... viazané verše, to nie je len to, že sa Ti to na koncoch veršov rýmuje... To je o hĺbke prežitého pocitu, pri čítaní poézie... tieto tvoje výtvory sú len obyčajné básničky-rýmovačky... a pritom by práve stačilo vypustiť svoje myšlienky zo zajatia, lebo tém, o ktorých píšeš nie sú zlé... lenže Ty, namiesto prijatia konštruktívnej kritiky, sa zatneš a vypisuješ takéto protestné pamflety...

kaacena
05. 04. 2007
Dát tip
cetan..:D uväznili...oprav si to bratku:) a v prvej strofe sm na som..:) inak..je to fajn..:)

FIN
02. 04. 2007
Dát tip
Mi se to docela líbí, vyzařuje z toho optimismus a to, že si s ničím nelámeš hlavu. Lehkost a volnost, to cítím =o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru