Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnus nebo špatný žert?

03. 04. 2007
2
14
1248
Autor
Kirke69
Narazila jsem na své pouti internetem na tento rádoby vtipný článek. Ale psy nekonzumuji a tak jsem v rozpacích. Je to hnus a nebo je v umění dovoleno vše? Kde jsou hranice? Pro mne velmi nepříjemná událost.

14 názorů

Petrusha
03. 04. 2007
Dát tip
proti gustu žáden dišputát príspevok hodný pokecu, chatu, debaty ale ináš zavináč prečo to tu je? veď vieme, že iný kraj iný mrav aj nemrav koľko ľudí toľko enchutí aj chutí holt ale myslím, že existujú i nechutnejšie pokusy o literatúru ... neliteratúru keď tu začneme všetci prezentovať to, čo nám dvíha žalúdok juchuchuuuuuuu to sa teším to tu bude stoka ....

houmles
03. 04. 2007
Dát tip
ta plnena jezevci kejta vypada docela jedle..

MAJKL65
03. 04. 2007
Dát tip
Vždyť to je legrace :-)

ceder_john
03. 04. 2007
Dát tip
jo,jasně bude psina:)

Kirke69
03. 04. 2007
Dát tip
A jak bych jinak měla upozornit na tu nechutnost? Napsat tu, že někde něco je a neříci kde? Ostatně, chci jim tam naspat svůj komentář a nejde mi to odeslat. A to jsem se tam jinak rozohnila :-)

Kirke69
03. 04. 2007
Dát tip
A jak bych jinak měla upozornit na tu nechutnost? Napsat tu, že někde něco je a neříci kde? Ostatně, chci jim tam naspat svůj komentář a nejde mi to odeslat. A to jsem se tam jinak rozohnila :-)

sidonia
03. 04. 2007
Dát tip
ceder.. pro tebe muzu klido neco zaridit....:))

Kirke69
03. 04. 2007
Dát tip
Mně se to dotklo, pro mne to událost je, i když negativní. Samozřejmě, každý na to máme jiný pohled, na kulturu, na filosofii umění. Jak říkával už Schopenhauer, umění není pro konzumaci všech dvounožců...

ceder_john
03. 04. 2007
Dát tip
sid: bude na majálesu taky psí kuchyně?

sidonia
03. 04. 2007
Dát tip
udalost jak prase, to se musi uznat.... neni to spis neco jako "internetove odkazy" neb tak neco??

Kirke69
03. 04. 2007
Dát tip
Jenže to není ani tak o konzumací psů jako spíše nechutná provokace...myslím, že je to pokus o literaturu, ovšem na toto téma se nežertuje? Nebo neexistuje TABU?

v některých končinách zeměkoule jedí brouky, někde by se divili, že u nás jíme krávy, proč by jinde nemohli jíst psy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru