Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hořím

02. 05. 2001
0
0
1442
Autor
FKL

Hoří, hořím, hoříme, a kdo ještě?

Hořím Jak zvaláštní pocit v srdci mám už dlouho, od doby co tě znám spalující plamen ve mně hoří láskou k tobě, čistou láskou hoří. Tvá vůně dokola halí nás, po proudu strhává mně tvůj hlas, nechávám se nést splavem slov, krásným sladkým vodopádem slov. Jak hebká pohlazení tvá jsou, a tvé polibky pryč mně nesou, nad lesy, nad městy přenáší mně, bez tebe v nekončící bloudím tmě. Má láska slovy říci nedá se, výstižné slovo stále hledá se, jen kousek podobá se dvosloví, miluji tě snad trochu napoví…..
FKL
10. 11. 2003
Dát tip
kazfej jsme na necem zavislej....:))))

FKL: jo a ja jeste na 3bitu a recky omacce:) Ale mohla sem dopadnout i hur:)

FKL
10. 11. 2003
Dát tip
to je fakt... ja na kofeinu tabaku a lasce.....a bylo i hur :))))

FKL: ja mam vyhodu, ze zavislosti na lasce sem se uz zbavila ( nic jinyho mi totiz nezbylo:)

FKL
10. 11. 2003
Dát tip
jakš to?? byl zlej a nepochopil rozervanost atuora superpoezie?? A což. život je někdy nepochopitelnej....

jako ze bys vedel, ze ja sem FAKT zavislak:) Ale lecim se:)

No lkdybys me znal, tak si z toho srandu nedelas:)

FKL
06. 11. 2003
Dát tip
nechapu.... ´:-/

sice sem to cetla behem tel.hovoru, ale stejne sem to vnimala nez cooveka co mi volal:) ...a to u nekoho tak zavislyho na mobilu jako sem ja znamena hodne;)

FKL
05. 11. 2003
Dát tip
oh jaka lichotka... dnes vecer neusnu.... ma Poezie lepsi nez tel hovor.... tak to je parada tomu se ruka uspech... :-)))))))

Pepe
26. 08. 2001
Dát tip
:o) Krásný konec! Moc milé. Ze začátku jsem se nudil, ale ten konec to zachránil! Ale měl bys psát kratší básně... Zamysli se: Co by se změnilo, kdybys první tři sloky škrtnul? Podle mě mnoho ne... Ale ten konec se mi fakt moc líbí. Kdybych to nepsal z písmáka domů, dal bych Ti tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru