Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska má 13 jazyků !

06. 04. 2007
4
27
3150
Autor
FunThomas

Prosím omluvte chyby - nevládnu všemi jazyky a proto je dost možné, že něco není správně, pro mě je ale důležité jak to cítím..

Každý má tu svou, tu svou jedinou...
a já Tebe ne.
Aj lav jů, jů ar d moust bjůtifl frl, aj nou!

Jsem rád, když se směješ, miluju Tvůj smích,
Dů bist am schensten médchen ví kene ich!

Miluju Tvá ústa, miluju oči Tvé,
Ž tém, ty e tre žolí et žentlé flé!

Jsem smutný a potěšit mě umíš jenom Ty,
Ana bahebek, ve enty agmal bent shoftaha, fe hayati!

-Ani nevíš jak chci být s Tebou - být sami!
Mina rakastan sinua, sa oot kannein rakkain, ja upein tytto minuin ellamassani!

Chci k Tobě mít blíž - a blížeji než blízko.
Te am, tu eres čika bonitisima ke konosko!

Možná si myslíš že jen hru si s Tebou hraju,
však:
Já tebja ljublu, ty samaja sympatičnája djevuška vsredy cjech katorych ja znáju!

Odpusť, odpusť že Tě tak trochu mám,
Milujem ťa, si ta najlepšia devoja koju znam!

Jsi smutná a já se ptám: Co Ti je?
Kocham tjě, jestež ta nejlepšia kobieta na svietiě!

Pojď, pojď ke mě, Ty v náruči mé taj,
Wo ai ni wo zhi do ni shi shi je shang zhui mei li de nu hai!

Promiň, odpusť jestli jsem Ti někdy řek:
Szeretlek, te vagy a legszebb lány akit ismerek!

Zbývá dodat, že já jsem tady a Ty jsi tam,
Lůbím ťa, si to najdrajšie děuča aké znám.



A proto:
Miluji tě, jsi ta nejkrásnější holka jakou znám!

27 názorů

FunThomas
26. 10. 2008
Dát tip
ohledně té čínštiny: to není tak úplně jisté... :-) Číňan ze severní části Honkongu nebude rozumět Čínanovi z jižní části Honkongu... a ohledně překladačů... - nepřeloží to dost často správně... a tady to vyznělo asi líp napsané foneticky... nepředpokládám že tu moc lidí umí čínsky..... ale dík ;-)

apropo rád by som poradil autorovi stranku .: www.translate.google.com je vhodná keď nemáš nejakú klavesnicu a aby si nemusel prípadne hladať písmenka... tak si zadaš text vo vlastnom jazyku, napr. v češtine, alebo v mojom prípade v slovenčine a zvoliš si jazyk napr. arabsky a stlačiš preklad a napíše ti to text v onom jazyku potom si ho len skopiruješ a prenesieš do textu na lubovolnej www.stránke. to len taký návod.

cez kamaráta posielam orig. činského textu pre autora tohto diela.: 我愛你,你是最漂亮的姑娘我知道! to je tradičná činština a potom je tu ešte zjednodušená... 我爱你,你是最漂亮的姑娘我知道! no že by tam bol nejaky rozdiel... no neviem to posudia len činania a činčologovia

FunThomas
03. 04. 2008
Dát tip
ale už je nesbírám... už asi rok ne... :-/

Lady_clash
02. 04. 2008
Dát tip
nojo, jako by jich nebylo málo, že? :D

FunThomas
02. 04. 2008
Dát tip
tak já ti to někdy napíšu.. - už umím dalších 10 - aby to bylo originální =)

Lady_clash
02. 04. 2008
Dát tip
super! to kedyby niekto napisal me, jsom naraz na most happy jolie fille in da world! :D*

FunThomas
03. 01. 2008
Dát tip
pořád to samé... =) všechno je to jen jedna věta v různých jazycích =) (já totiž žádnou jinou neumím.. )

Emilia
03. 01. 2008
Dát tip
mooooc pěkné!!! teda umím jen minimum jazyků co tam je (a docela by mě zajímalo co znamená to ostatní...)

FunThomas
09. 12. 2007
Dát tip
- hm, těžko říct.. - já se španělsky chtěl učit, ale otěhotněla nám učitelka a skončila ještě než stihla začít.. - španělsky mě to učila kamarádka z Ameriky =)

FunThomas
23. 05. 2007
Dát tip
tak to jsem si moc práci nedal :-) já ty vyznání totiž sbírám - mám jich víc, ale 13 je hezké číslo...

assez
23. 05. 2007
Dát tip
mno,libi se mi ty cizi jazyky a jelikoz sis s tim dal asi praci,coz se ocenuju,tak ti dam tip;)

sidonia
06. 04. 2007
Dát tip
mam v tom celkem bordel:) mam hodnotit napad? cesky casti? umeni sehnat ty vety ve 13-ti jazycich? at vemu odkud chci, nechytam se tady :)

FunThomas
06. 04. 2007
Dát tip
to:Neuwe - opraveno to:Nedochůdče - já vím, zrovna ten začátek zní hrozně, ale chtěl jsem začít tímhle, no... nevadí, nemůže se všechno líbit všem..

Neuwe
06. 04. 2007
Dát tip
pěkné, ale máš chybu i v češtině - "muluju Tvůj smích" ve druhé strofě, hm

FunThomas
06. 04. 2007
Dát tip
hm.. nevím.. už by to ztratilo ty poslední zbytky rytmu co to ještě má...

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
pozoor :-D no to je dobrý, už chápu, proč to tak je :)) (ale angličtina aj němčina aj polština a podobně....) no hele, víš co by bylo fajn, kdybys to napsal tak, jak to má bejt správně, a pod to teprv do hranatých závorek výslovnost ;)

FunThomas
06. 04. 2007
Dát tip
mno.. ono je to tam napsané tak jak se to vyslovuje (přibližně), protože bych tady asi těžko psal arabsky, nebo čínsky... - a byli byste o to ochuzeni... =) (na požádání pošlu i originál... jaxe to píše, jaxe to čte, jakto vypadá... :-) a možná i zadarmo.. :) )

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
škodáá :-D no já se učím trochu finsky, tak mě to zaujalo :) jinak samoztřejmě taky angličtina, a němčina maličko - to tam je vlastně naschvál, že to není napsaný jak má? Jako... ne že by mě to nwerušilo, ale ... :-P

FunThomas
06. 04. 2007
Dát tip
ne-e umím jen angličtinu, trochu němčinu a chystám se na španělštinu... většinu těch vět jsem sehnal od rodilých mluvčích - arabsky od Egypťana, čínsky od Číňana (to jsem musel přes kámoše), španělsky od Američanky co uměla dobře španělsky, bulharsky od Bulhara, srbsky od Srba... =)

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
FunThomas::D a kdes to vzal všechno? To ty jazyky umíš, nebo kterými jazyky vládneš?

FunThomas
06. 04. 2007
Dát tip
fairella: já vím, jenže se mi nechtělo ty přehlásky na klávesce hledat (na dveřích mé skříňky na intru to mám samozřejmě správně =) - i arabsky... =) )

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
ó, tady někdo u finštiny zapomněl na přehlásky ;) ale jinak zajímavý :))) (správně piš:Minä rakastan sinua, sä oot kaikkein rakkain, ja upein tyttö minun elämässäni)

FunThomas
06. 04. 2007
Dát tip
ano, vím, ten rytmus veršů nestojí za nic a po básnické stránce je tahle báseň brak, však já cítil bych se nanic, kdybych neřekl to tak. =)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru