Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

okamžik

04. 10. 1999
0
0
1504
Autor
slavek

Věnováno Bibše.
Neskrývám svoji inspiraci jejím - mnohem lepším - dílem.

Kapačka odkapává okamžiky, paní s kosou již leští kliky, čeká na svůj okamžik. Vůně života, vůně smrti. Vědomí odchodu strachem drtí, zbývá už jenom okamžik. Spisovatel pero odloží, řádky dopsány, Již brzy budou spisy vydány, již za okamžik. Chuti s životem se rvát, měl Ti Bůh méně dát, zkrátit okamžik. Chceš ještě aspoň chvilku žít, všechny své milé políbit, však zbývá okamžik. Bolest vstupuje do kostí, žádný soud nezná milostí, když zbývá okamžik. Orel z hnízda vyletěl sup krouží kolem těl, počká si ještě okamžik. Duch z těla odešel, pravdy čas nadešel, prosím, ještě okamžik. prosba nevyslyšena, pomoc nenalezena, už nezbyl ani okamžik.
kačka
11. 10. 1999
Dát tip
Mě z toho krásně mrazí. Mám další variantu konce, tu o naději v beznaději.

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
naděje v beznaději?
světlo v temnotě?
že by? Snad..

slavek
06. 10. 1999
Dát tip
souhlasím.
.. Radši bych nevěděl o čem mluvíme. :-(((
Bibuško....

Bibša
05. 10. 1999
Dát tip
Víme oba o čem mluvíme, že? Děkuji, o slově "lepší" s tebou budu klidně polemizovat !!! Chci jen podotkout, že nezáleží, jak dlouho se žije, ale JAK se žije !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru