Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - březen - vyhlášení

08. 04. 2007
0
9
3126
Autor
StvN
Klub MLHA ve spolupráci s písmáky:

marw
Dero
pozorovatel
StvN
ceder_john
johny45
tři_černí_mravenci
Vitex
najednenoze
min_egen_selviskhed
romale
Narvah
Čočkin
ssalpy
LaMouette
reka

vyhlašuje Povídku měsíce března, kterou se s 39 body stává povídka Teplá od autora Aššurballit.

Výsledné pořadí:

Teplá - Aššurballit - 39 bodů
krátke leto 2 - dunaj. - 25 bodů
Já, Věra, dítě a pán s bombou - The_MaRtinečka - 18 bodů
Pokoj č.4 - Peggy - 12 bodů
Vosa - Zbora - 2 body


S některou z povídek se možná setkáte v dalším vydání časopisu MLHA.

Děkuji všem, kteří se aktivně účastnili.

Posílejte mi avíza na zajímavé povídky do dubnového kola.

Děkuji za pozornost.

9 názorů

Zbora
16. 04. 2007
Dát tip
Já jsem zase prohrál? Ksakru! (Je tajné, kdo mi dal ty dva body? Rád bych mu poslal děkovný list a dárkový koš)

StvN
15. 04. 2007
Dát tip
Povídky navržené do soutěže musejí mít alespoň minimální stylistickou a gramatickou úroveň. Tohle je jediné pravidlo, pro zařazení povídek do této akce.

StvN
15. 04. 2007
Dát tip
Tohle není tvůrčí nápad. Psát bez diakritiky je ukázkou lemplovství a neúcty k vlastnímu dílu. O tom není třeba diskutovat, tím méně u někoho, kdo nic pořádného nenapsal.

StvN
10. 04. 2007
Dát tip
Drsnej? Myslíš, že by ti někde otiskli povídku bez diakritiky? Jestli to se psaním myslíš jenom trochu vážně, tak to opravíš, jinak je to pro mě důkaz, že ti na tvé povídce stejně moc nezáleží.

houmles
10. 04. 2007
Dát tip
hmm na to ze nemam diakritiku ses teda dost drsnej.. no neva,vsak ja uz se s tim nejak poperu.

StvN
09. 04. 2007
Dát tip
Promiň, ale ta povídka je březnová a navíc nesplňuje jeden ze základních požadavků této akce. Doufám, že nečekáš, že se povídka napsaná bez diakritiky, může vůbec brát vážně.

houmles
09. 04. 2007
Dát tip
hmm... tak jsem prosvihl brezen, ale vzhledem k tomu ze povidka nekandidovala, tak snad by se dala hodit do dubna, ne? aneb: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=238839

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru