Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnev páli v oku kyslí dážď

03. 05. 2001
1
0
899
Autor
dreee

je tu všetko také krásne poézia rieky tráva? alebo sa len tvárime že zajtra budú krásne rána je tu špina v ranách našich dezinfekčný zápach moči? alebo len predstierame že v oku niesu kyslé slzy je nám dobre ako v raji prši teply dážď na nás? alebo len predspievame čo nám do úst vkladáš a vieš čo? je mi už zle nechcem lietať nechcem byť pri tebe a vieš čo? už nie sme spolu nie si ty a nie som ja nechaj ma padnúť z raja!
Bix
18. 06. 2001
Dát tip
zápach moču ( jejda, Ty ma už budeš neznášať !! Ale takto v noci o štvrtej o obsahu sa dá rozmýšľať len málo !! tak preto rýpem do formy ), nie ? nie sú ( možno to robíš schválne, ale presný zámer v tom nevidím ). Keby tam bolo čo nám do úst navkladáš ( alebo tak nejak ), rytmicky by to vychádzalo lepšie - tentokrát tam slabika chýba. Tretia, štvrtá sloha - dobre !

Cavalera
03. 05. 2001
Dát tip
tip

Naso
03. 05. 2001
Dát tip
podľa formy textu odhadujem, že opäť pesnička... (len taká formalita - hádam vypadnúť z raja...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru