Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...po koncertu

08. 04. 2007
23
48
3983
Autor
martinez

Vlasta Redl

... já nevěděla, že tolik vím, co to je milovat ... já jen tušila, že ještě pořád mě můžeš bolet... A bolíš, lásko, převelice a mnohem víc... zvuky, slova, obrazy, vzpomínky i sny a naděje, maličký, lehoulinký... Rána za ránou. Proč tolik lidí mluví a zpívá o lásce? Láska jsi ty a ty tu nejsi, pro mne nejsi, jen zahlídnout jsem tě směla... a zpřetrhalo to pooperační stehy, jizvy se zeširoka rozšklebily a hledí z nich na mne samota, beznaděj, bezmocnost, zoufalství... sype se to ven každičkou skulinkou a víří to kolem mne, lapám po dechu a po životě jen z pudu sebezáchovy, protože bez tebe proč?! zase mě dostala... muzika... útočila ze všech stran a rvala mě na kusy... a každý z nich žil a chtěl té muziky víc a víc a někde uvnitř mé maličké já vědělo, že nic krásnějšího už nikdy být nemůže a že umřít v tu chvíli, umřela bych šťastná... ale ani tohle štěstí nebylo pro mne... ukřižovaná vzpomínkami na tebe jsem sama tiše krvácela uprostřed lidí, co nota, to kapka... umírala jsem se zpátky do života... bez tebe a s jistotou, že s tebou by ta krása byla ještě tisíckrát krásnější... co písnička, to vzpomínka, co vzpomínka, to hřebík... stigmata lásky... co korálek, to den co korálek, to sen a přes řeku mých slz jen úzký můstek z not... byl jsi tam, vzdálený miliony světelných let a já bez tebe nezahořím... ani nezhasnu... „DRÁSAVÝM MALINÍM K TOBĚ SE PRODÍRÁM...“ - prodírala bych se, kdybys tam venku stál sám...

48 názorů

martinez
04. 11. 2011
Dát tip
jen pro zajímavost :o)

martinez
17. 06. 2010
Dát tip
maliní číslo jedna :o)

synáček
20. 01. 2009
Dát tip
Krásná oslava vnímání hudby…(a krásná hudba)… Je to jen (další) důkaz toho, že jedině hudba dokáže mluvit přímo k lidské duší… všechna ostatní sdělení fungují zprostředkovaně…*

martinez
28. 01. 2008
Dát tip
děkuju, nápodobně, milé krbové náčiní :o)

piseme stejnou "metodou", zapisovatelko básnivá. tak at se ti tvoje zapisovani dari. jejda, jsem rad, ze moje navstevy tesiii.. tak holt zajdu casteji.

martinez
27. 01. 2008
Dát tip
až na pár blbůstek jinak než ze života nepíšu... já totiž nejsu poeta ale zapisovatelka pocitů... :o) a děkuju, tvoje návštěva tady mi udělala radost :o)

saprlote - to vypada jako ze zivota! dooost silná "zádo-mrazka", to ti teda povim.. *

martinez
27. 10. 2007
Dát tip
nenapsala a nepíšu, na to su asi moc líná... a pak, takový knihy se asi moc nečtou :o) ale díky moc

martinez
27. 08. 2007
Dát tip
dík dík dík :o)

Markel
27. 08. 2007
Dát tip
moc, moc, moc - T

martinez
22. 08. 2007
Dát tip
ono to moc bolavý taky tenkrát bylo... esi znáš redla a zažils ho hrát a zpívat naživo - to dokáže s člověkem rozbolavěným zamávat :o)

Velice otevřené hluboce bolavé

palino8
17. 04. 2007
Dát tip
pekný výlev

našel jsem se v ní. díky. syrově jasná.

Lakrov
17. 04. 2007
Dát tip
Používám zřejmě jiný typ prohlížeče, pracuji na jiném operačním systému, s jinou znakovou sadou... prostě žiju v jiném světě :-)

Milly
17. 04. 2007
Dát tip
Lakrov: musíš zmáčknou tu šipku vlevo- co je v prologu- takovej ten trojúhelníček..... :-)

Lakrov
12. 04. 2007
Dát tip
Korálek je dobrej. Tenhle druh citů já už zažít neumím. Ještě tak pochopit, snad. Jak hodnotit, když by ze mě nejspíš mluvila závist? Korálky jsou dobrý. Prolog nevidím (nebo snad neslyším?)

paklina
12. 04. 2007
Dát tip
Hodilo mě to zpátky tak o patnáct let. Vytlačila jsem to z mysli a teď to čtu...jakoby to bylo včera. Dávám tip a ... děkuju.

martinez
11. 04. 2007
Dát tip
jasně že do klubíku můžeš... a díky!

Rad_o)))
11. 04. 2007
Dát tip
... když mi je hodně smutno, tak si vždycky pouštím Vlastu Redla ... (utopím se ...) ... * Tink ... (rozumím Ti) a smím taky do klubíku? (to tam totiž rozhodně nesmí chybět :o)

Milly
11. 04. 2007
Dát tip
Stýská se po souznění..... Velkej -t-

avox
10. 04. 2007
Dát tip
jak to, že jsem tady nenechala ani velikánské ááááách a tip, tady už jsem přece jednou byla */

all you need is love....:o) ve všech podobách...*****

Jolana19
09. 04. 2007
Dát tip
předstírej dobře..protože jinak bych se mohla projevit jako dravá šelma..a to by bylo velmi nevhodné..či nehodné..ti ani nevím

martinez
09. 04. 2007
Dát tip
tak jo, budu ti to věřit... nebo to aspoň předstírat :o)

Jolana19
09. 04. 2007
Dát tip
no a mám zas na půl roku vybráno ;-)..jsem plaché a tiché stvoření..

martinez
09. 04. 2007
Dát tip
díky , Joli, po dlouhý době nahlas? jen tě vždycky zaregistruju potichučku někde u mne... ;o)

Jolana19
09. 04. 2007
Dát tip
tak je...

Jakubisko
09. 04. 2007
Dát tip
.........*

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
juj, fajo - máš pochvalu před nastoupenou jednotkou! máš skvěle nastudováno... :o)

fajo
08. 04. 2007
Dát tip
když v tomhle životě se minem..chtěl bych Tě najít nějakém jiném..ze slabik stloukám-pro svou spásu..archu co za Tebou má doplout až do těch časů..přelívám oceán,má milá..a láska by mě vykoupila..nevezmou mě nikam jednoduše..do nebe ani do pekla..jen s půlkou naší duše..jak vlastně vypadáš..má milá..?

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
díky strapec... taky máš rád Redla?

oh:D njn, to ja jenom kdyz jsem doopravdy nastvana... jinak sem ciste romanticka sentimentalni duse O:)

fajo
08. 04. 2007
Dát tip
len pre zaujímavosť- *!!!

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
už na tebe koukám - teda ale ty střeva a tak - docela drasťák... to já neumím... :o)

ja tebe taky ne:)... ale co neni, muze byt :))

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
no jo! už to chápu - ty bereš jakýkoliv žblechty! :oD

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
s. d. - tebe ještě neznám asi... ale moc děkuju... :o)

oh... nadhera:)... *

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
já děkuju vám dvěma - je to stará věc, 10 let - ale organizuju si sbírky a nechci postrácet věci, i když staré a přežité a zahojené :o)

díky ;)

jejej... martinez, to je síla, dostalo mě to, tip* a klub!!!

Smíšek:-)
08. 04. 2007
Dát tip
(no teda...) (zaskočila jsi mě) (jak textem, tak obsahem) (?silná motivace???) (velmi expresívní) (bolestivá, místy šťastná místa) (literárně*) (citově-hluboká empatie) (hudba vládne všemi pocity-i krutými) Sm.

martinez
08. 04. 2007
Dát tip
avi - jen pro zajímavost - kvůli Redlovi a třem tečkám :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru