Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kde je prase?

09. 04. 2007
5
24
3472
Autor
jeindaline

občas napíšu něco moc strašnýho... je to nevkusný, možná až odporný. ale prase je blíž než si myslíte:-) kk musím říct že kritika je více než přesná. jak jinak se má zviditelnit nový autor než že napíše něco opravdu OTŘESNÉHO:-) -po pravdě otázka kde je prase má spíše odvézt pozornost od tématu. mnohem důležitější je moucha.. bzzzzt


nemusí padat vždy k zemi
ač mělo by je mu to v prdel
při padání hoven ozývá se hřmění
valivý to pohyb hromady hoven

přez hlavu sype se lavina pachů
moucha usedla na rypák prasete
jen v mžiku lapla po dechu
než zžvýkl ji vepř onen

dopadlo poslední hovno na hnůj
sraní nečeká pokračování
jen líně líže si ohon svůj
ve sračkách líbivě rozvalen

bouří se prdel letí druhá vlna
průtrže svěrače bičují koberec
z mouchy jen v kopci černá skvrna
vepř celý hoví si pokálen.

kde je prase? :-)


24 názorů

Senyoryta
10. 04. 2007
Dát tip
našel sem prase!!!! Tip!

berg
10. 04. 2007
Dát tip
Z hovna báseň neupleteš, tahle stará lidová moudrost mne na tvé "exkrementální" dílko pasuje nejpřesvědčivěji. Zkus předčítat v prasečáku, zajímala by mne odezva publika. ÷))

diktáty by se ke mně dostaly už opravené, ne? ale je fakt, že tím, že nepoužíváš interpunkci (věřím, že nepoužíváš, ne, že nejsi schopný použít), přispíváš k nesrozumitelnosti Tvých kusých vět :o)

jeindaline
09. 04. 2007
Dát tip
čárky nechci. to je vlastně jedno. tak, tedy, dobrá, interpunkci, nemusím, to, je fakt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nechceš mi opravovat diktáty? :oo)

interpunkci nemusím,(ČÁRKA) to je fakt :o)

jeindaline
09. 04. 2007
Dát tip
myslím že mi příliž lichotíš. jestli si čet i jiný moje věci, možná sis všiml že sou prý příliž temný... nepouštěj na mě světlo. mimochodem:: interpunkci nemusím to je fakt:-)

myšlenkové procesy ve mně Tvé dílo nezažehlo...

nepřemýšlím, jen osvětluji, vznešený literáte... a v tom je rozdíl! mimochodem: interpunkce je Ti asi cizí, že?

jeindaline
09. 04. 2007
Dát tip
vypadá to že pár hoven v tobě dokáže vzbudit silné emoce. proč o tom tolik přemýšlíš?

nelíbí se mi výron Tvé malosti- z toho usuzuješ o mé povaze? ubožátko!!!!!!!!

jeindaline
09. 04. 2007
Dát tip
Aautor: MM BLEMC? to říkáš jen proto že si nepochopilo.milé nic(takové pohlaví bych rád viděl:-) jako většina lidí se bojíš zabořit svoje ruce do páchnoucí hromady hoven. on to udělá někdo jiný že?

ta forma! to je báseň, o které bych uvěřilo, že ji vysublimovala hromada exkrementů, umělče!

jeindaline
09. 04. 2007
Dát tip
Aautor: MM BLEMC? to říkáš jen proto že si nepochopilo.milé nic(takové pohlaví bych rád viděl:-) jako většina lidí se bojíš zabořit svoje ruce do páchnoucí hromady hoven. on to udělá někdo jiný že?

Honzyk
09. 04. 2007
Dát tip
...hele, to vona dycky..:DDD

Honzyk
09. 04. 2007
Dát tip
...ale dyt ja mam tu samou - a s celym telem - abychom usetrili - ...tudle ma v obcance..)))

Honzyk
09. 04. 2007
Dát tip
...kdes sehnala fotku my segry..? )))

Honzyk
09. 04. 2007
Dát tip
..sileny ty chyby, hele, fakt...preZ, treba...prase je bliz CARKA... a taky poravde bych "dohromadoval".... ale prase jako tvor mne zajima...myslim ve vztahu k lidem...prej "kdos chytry jak prase",......(a taky rika se tak, zejo), za napad tipakuju....hovna tady nevadi...musi byt...))

no to je otřesné... jak někdo vůbec může vymyslet takový BLEMC?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru