Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Izabela

11. 04. 2007
8
37
2437
Autor
avox
Izabela,
dívka smělá,
jasný pohled,
vlasy z čela...

V létě kolo,
v zimě běžky,
dost nerada
chodí pěšky.

Ráda rychlá auta řídí,
ráda vídá milé lidi,
je toho moc, co má ráda
a proč by ne, vžyť je mladá.

Jednou v noci,
skoro k ránu,
dovádivá
po mejdanu,

lásku chtělo
její tělo,
však ten její
byl jak dělo...

37 názorů

Kočkodan
17. 12. 2011
Dát tip
Tenkrát být nablízku v onon vedru, tak ihned sáhnu po triedru.

avox
17. 12. 2011
Dát tip
ale houby, starou belu, nepovídej, i ty lháři, zahlédla jsem Izabelu bez plavek na nuda-pláži :-)))

Kočkodan
16. 12. 2011
Dát tip
Prozradím na Isabelku, nosí radsi plavky v celku.

no, uvidíme, co dokáže tandem Jarmark-alfonso :o)

avox
11. 04. 2007
Dát tip
kdepak, žádný viselec nebude... :-))

oleandr
11. 04. 2007
Dát tip
...

no, však už se těším, jak si poradíš s Juliem na oprátce :o)

avox
11. 04. 2007
Dát tip
Ach, ty na mne takhle, i psohlavce pozve na pomoc a já tě tady tak obhajuji, asi si opatřím většího pesana, než co mi teď leží u nohou, už aby byla půlnoc, pak Izabela upadne v zapomenutí... :-))

vzhledem k tvému bývalému bydlišti by se dalo říci s klasikem: já ti ukážu, jak umím vyběhnout s Chody!!! :o)

Jarmark
11. 04. 2007
Dát tip
Tak si sedni, z trpělivosti prý lze vysedět důlek :)) J.

avox
11. 04. 2007
Dát tip
o já ti rozumím, taky říkám, že jsem povahy mírné, holubičí, s každým vyjdu... a s kým nevyjdu, s tím vyběhnu! :-)) ale už mne nebaví běhat...

Jarmark
11. 04. 2007
Dát tip
Dyť jo - pokud nejde o slova, jsem pacifista, co se slov tyce, tam bych nekdy mel mit i zbrojni pas :)) Alfiho jsem si dobiral s predpokladem, ze si delal srandu, J.

Ó
11. 04. 2007
Dát tip
...pěkné...*

avox
11. 04. 2007
Dát tip
díky, však tě tady pokaždé znovu s úsměvem vítám, nevíš, jako všechny, kdo přicházejí bez zloby v srdci, o nebuď zlý na Alfonsa, to je jen způsob humoru, rád by dělal sekundanta, já mu vidím do karet, ale tuhle radost mu nedopřeju, válčení je proti mému přesvědčení :-))

no jasně, chtěl jsem jen navodit atmosféru :o)

Jarmark
11. 04. 2007
Dát tip
To já si tu vysílám rád - a jsem rád, že si tu můžu hrát se slovy, Alfi, střílel snad jen Puškin či Byron, my už stříleme jen ze sebe samých, slova, nikoli prach, teda ten střelných, J.

avox
11. 04. 2007
Dát tip
ale ne, já neválčím, jen využívám svého práva vybrat si, s kým komunikovat chci a s kým ne... nevysíláme na stejné vlně, to je celé... :-))

tady to dneska žije :o) začínám leštit soubojové pistole :o) kdyby něco...

vivat ignorantíkům a sobečkům...

Jarmark: :o)

avox
11. 04. 2007
Dát tip
díky jarmarku, jsou lidé, kteří mají největší radost, když ji zkazí jinému, ale takové já ignoruji... :-)

Jarmark
11. 04. 2007
Dát tip
Pokud básně sálem letí, je lépe, než když letí stůl, než padnou facky, nebo hůl, potom padne předsevzetí recitovat, jít se schovat, řešení je nabíledni. Inzultace nedá práce, prchá i ten autor přední. :)) J.

plytké rýmy stačí... k pobavení na pavlači... já se nespokojím s málem... chci báseň, co letí sálem!

avox
11. 04. 2007
Dát tip
joooo! takhle na vás, když se slaví, tak se slaví, i když při tom jde o zdraví, zase tleskám, kluci umííííííí, jenom střeva nerozumí...... :-))

no zase je to jaksi I N F A N T I L N Í či tak něco:-(

policajti znovu jdou sem v čele s panem Komorousem je to vážné nebo není? byl to chlap, však v přestrojení!!!

guy
11. 04. 2007
Dát tip
když má svátek Izabela tak se strhne vždycky mela rve se Tonda, Franta, Hela Hedvika i stará Bela :-)

avox
11. 04. 2007
Dát tip
ůůůů co jsi proved? okradl manžela, to snad ne? Zvláštní okolnosti! Ona vilná Izabela znásilnění oznámila, aby se tak očistila v očích veřejnosti?

jagara se přiznala... konec vyšetřování :o)

avox
11. 04. 2007
Dát tip
Není nad to, trefit se do nálady čtenářů... díky za rozpracování, je vidět, že probudilo představivost to veledílo, děkuji :-))

Jarmark
11. 04. 2007
Dát tip
Ha - Izabela se dočkala očištění, to je dobře :)) J.

Izabela loupežnice? kdepak to je mýlka vloudila se do ložnice obrala manžílka jiná děva co jí neva zápach z úst a chrápání to v loupení nebrání :o)

Jarmark
11. 04. 2007
Dát tip
Kastilská? - Oh, starou belu, tahle není panovnice, občas vzhůru míří sice, na dno klesá vyvrhelů. Ten, jenž podoben byl dělu, překvapen se ráno probral, že ho někdo zcela obral, pustil si ji příliš k tělu... Trochu se omlouvám, kam jsem to nasměroval, ale nedalo mi to :)) J.

...byl jak dělo to se stává Izabela to nevzdává vrhá vilné pohledy na přítomné sousedy když pak ráno češe vlasy na večírek vzpomíná si hlava se jí točí sladce mhouří oči... :o)

avox
11. 04. 2007
Dát tip
děkuji :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru