Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Julius

12. 04. 2007
6
21
2202
Autor
avox

Každý Julius nemůže být Caesar

Když byl ještě chlapec mladý,
školu vážně miloval,
jenže nějak se to zvrtlo
brzy lásku študoval...

Říkala mu, milý Julku,
já mám jabko, dám ti půlku,
no a on si vzal.

Zeptala se Julínku,
co bys řekl miminku?
A on se jen smál.

A takhle se třikrát ptala,
doma dítka štěbetala,
samá panenka.

Život vlní se jak stuha,
jedna hezčí je než druhá,
je to Jůlinka.

Takže syna teď už vzdal,
dceři jméno přenechal
a život jde dál.

Říkala mu Julečku,
brzy řekne "dědečku"
tvoje první vnouče!

Těšili se staří, mladí,
děťátko uvidí rádi,
zas to není klouček!

Na procházku půjde dnes
jenom on a jeho pes.
Smutně kouká ke hvězdám,
i pro pivo musí sám...

21 názorů

Kočkodan
19. 12. 2011
Dát tip
V plenéru maluje Julek Marák, stírá si celo, je peknej parák.

avox
03. 07. 2007
Dát tip
Tahle je o mém bráškovi, tvůj třeba dopadne jinak, dík za návštěvu :-)

Hezké:) Můj bratr je Julius, tak já mu ji hned ukážu, aby věděl, co ho čeká:)

a ten voříšek Samba...byl aspoň kokosový? :o)

tyhle problémy s jmény pro vepříky jsme řešili tak, že jméno bylopořád stejné, jen se přidávala čísla jako u králů...Karbous III. byl poslední, koho pamatuji...

avox
14. 04. 2007
Dát tip
U nás se zvířatům "na zabití" nesměla dávat jména, jak má jméno, stane se členem rodiny a příbuzné přece nejíme... no dobře, já to bráchovi neřeknu :-))

avox
12. 04. 2007
Dát tip
děkuji, snažím se, až se potím za ušima... :-))

avox
12. 04. 2007
Dát tip
Jo, tak Julča, i bez dýmky, když pohlédne do očí, nejednomu mládenci se hlava zatočí... Jenže dnes má svátek Julius! Díky za návštěvu a příspěvek :-))

tip* ...dnes vydařené:o)

oerdnj
12. 04. 2007
Dát tip
Taky jednu Julču znám, vodní dýmku kouřila. Růže s mátou dobře chutná, hlava se nám točila. :-)

no jo, jsem nedouk. a sklerotik k tomu :o)

avox
12. 04. 2007
Dát tip
Díky za seznam, taky jsem se jím probírala, ale to víš, příbuzní mají přednost :-))

avox
12. 04. 2007
Dát tip
By ses divil, ale mají... i vnučka má jméno po dědovi, ačkoli maminka je Lenka...:-))

Jarmark
12. 04. 2007
Dát tip
Jules Verne o budoucím snil, Magrait z dýmky bafal zase, Zeyer stanul na terase, přátelství nade vše snad ctil. Jeden zase na oprátce v zoufalství reportáž tvořil. Satinský se nepokořil, tolik k Julkům tedy krátce. :)) J.

Žena volá: Julie, nevíš, kde je Julie? fakt mají Julii? ještě jsem neviděl žádnou žijící...:o) no , ani Julka, tedy...

avox
12. 04. 2007
Dát tip
Já jich taky znám víc, ale tohle je můj mladší bráška, naštěstí sem nechodívá... :-)) a díky za návštěvu, i ta tip

IVO
12. 04. 2007
Dát tip
Za ten aforismus v prologu určitě *T Inu, není Julek jako Julek (vzpomněl jsem si ještě na jednoho) tak jako "Není Vasil jako Vasil, každý sklidí to, co zasil..."

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru