Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas !

03. 05. 2001
1
0
1285
Autor
Petulka

ČAS... Co je to za přítele,všichni se ohlížejí na něj, On-milovník sám sebe, si však nevšímá nikoho. Nenechá se chytit, žalujme na něj ! Šlape si svou cestičku, podle toho s kým a pro koho. Křivdímě mu v jednom : Tvrdíme, že letí... Vždyť jediní, kdo se tu pohybují jsme pouze my. Je špatný kosmetik, množství vrásek namaluje v mžiku jako smetí. A jeho otroky se po vykouknutí na svět stáváme (bohužel) my.
Petulka
22. 02. 2005
Dát tip
andilecek: dekuji

andilecek
15. 09. 2004
Dát tip
To je dokonalost opravdu *

andilecek
14. 04. 2004
Dát tip
TO je krasny...**********************************

Petulka
21. 05. 2001
Dát tip
V pohodě, rady příjmu ráda :) Dík brookly

brooklyn
14. 05. 2001
Dát tip
Petulko, budu ted trochu kriticky, nehnevej se. :o) Nekdy to jsou takove nasilne rymy leti-smeti, kdyby to bylo nerymovane, bylo by to hodne lepsi, o tom jsem presvedcen. Svedci o tom uplne totalne skvele obraty "cas je spatny kosmetik, mnozstvi vrasek namaluje", nebo prvni 2 radky. :o)))))))))

Suppe
03. 05. 2001
Dát tip
Let say> baby our love's just like that song the beat ain't bad but the word's are almost wrong.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru