Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

XXX

05. 10. 1999
0
0
1106
Autor
Lermontov

Proč jen jsem se nenarodil čistou vlnou modravou? Přes peřeje bych teď proudil v svitu luny doubravou. Vášnivě bych z břehu slíbal zlatý písek pod jívou, s pohrdáním rozkolíbal plachou bárku bázlivou. Smyl bych vše, co lidi trudí, jejich pýchu propastnou, přitiskl bych k chladné hrudi každou duši nešťastnou. Peklem bych se týrat nedal, nedal bych se rájem svést, v neklidu bych zákon hledal, věčný zákon říčních cest. Vzpomínky bych nepochoval pod severním úbočím - žil bych a sám rozhodoval, kdy svůj život ukončím.
slavek
08. 10. 1999
Dát tip
I já děkuji

Print
05. 10. 1999
Dát tip
Hmm, asi je v tobě něco barokního, že mě to za tebou láká..."vzpomínky bych nepochoval pod severním úbočím..." Díky!:-)

Bibša
05. 10. 1999
Dát tip
hm, vše už bylo řečeno, já bych jen, že v dnešní době rychlých zvratů a flexibility, asi bych se nechala peklem týrat a svádět rájem a nerozdodovala bych o konci života...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru