Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tulačka

12. 04. 2007
2
13
2724
Autor
FunThomas

původně to měla být erotická povídka, ale pak jsem si řekl že tomu dám trošku hlubší nádech... enjoy it!

Tulačka

 

Nesměle zazvonila. Chvíli se zevnitř nic neozývalo, pak v zámku zarachotil klíč a On otevřel.

"Ahoj Veru, tak jsi přila?"

"Ano", špitla ona.

Nerozhodně si založil ruce, pak se opřel o botník, "eh, tak, tedy, pojď dál, ať nám nevyneseš spaní," pokusil se o vtip. Trošku strnule se pousmála a vešla.

"Vážně přišla", myslel si a pozorval její dokonalou postavu, zatímci si zouvala boty. Svlékla si bundu a odhalila opálenou část jejích zad, z těsných jeansů trčel růžek krajky modrých kalhotek.

"Stejně je to haluz", plynuly mu myšlenky, "že zrovna já sbalím takouvhle babu"

"Kam si můžu dát boty?" Otočila se k němu vystavila na odiv hluboký výstřih v němž se rýsoval tak sladký žábek lásky.

Polkl.

"Ta-tady," ukázal nelogicky na poličku s gumáky.

"Tak pojd dál," procházeli chodbou.

"máš to tu pěkný", poznamenala a sladce se usmála.

"Dík." Jeho  pokus o úsměv se spíše podobal úšklebku, proto rychle změnil téma:

"Tak, naši jsou pryč, jak jsem ti říkal..."

"Jo, to je fajn, jsem tak ráda že můžu být s tebou..."

"Zvláštní, pomyslel si, známe se sotva týden a teď se vlastně vidíme podruhé - připadám si jako v pohádce."

Došli až do jeho pokoje.

"Promiň, mám tu bordel," shrnul věci na stole na jednu hromadu, čímž chaos zdvojnásobil.

"Pudem radši do obýváku."

Sedli si na hnědou sedací soupravu, pokrytou sametovými přehozy. Přitulila se k němu.

"Víš, Tome, ty jsi vážně fantastickej kluk, kdybych tě nepoznala, byla bych o polovinu krásných věcí chudší..

"Obejmul ji kolem ramen, ale ruka mu automaticky spadla na její štíhlé, odhalené bíško a malíčkem se zahákl o poutko u jeansů. Pohlédla mu do očí. Její oči byly něco neskutečného. Jako by na něj hledla sfinga svými dvěma smaragdy. Jejich horké rty se k sobě přiblížily až nakonec splynuly v jedno a jejich jazyky podnikaly výpady aby se společně na půl cestě setkávaly. Aniž si to uvědomil, rozepnul jí napůl podprsenku a ona - možná také nevědomky zbavila jeho košili už tří knoflíčků. Jemně ho postrčila na postel a on ucítil její horké stehno na svém.

"Proč chceš vůbec odjet:? Nedělej mi to, sotva jsme se poznali!"

"Promiň, když já fakt musím," zajela mu její nádhernou teplou rukou pod košili, "to je složitý, ale musím."

"A nepřijde ti to divné, být každý týden jinde? Kde vůbec spíš? Uvidíme se ještě někdy?"

Opřela se ňadry o jeho hruď.

"V různých hotelech a tak, to prosím teď neřeš.

"Jasně," přitáhl si ji těsněji k sobě a začal svou lásku vášnivě líbat. Oplácela mu stejnou měrou a jejich těla napjatá jako panter před skokem a přitom uvolněná jako vodní hladina se o sebe navzájem třela a vlnila v objetí lásky.

"Promiň, musím si odskočit, hned jsem zpátky, počkej tu na mě a zavři oči, něco uvidíš."

"Ju, záchod je kdyžtak na chodbě vedle mého okoje."

"já vím," usmála se a svými prstíky mu zavřela víčka a jemně jej líbla na rty.

 

Po pěti minutách ticha znejistěl a nakonec zavolal: "Veru? Jsi tam?"

Vstal a vešel do svého pokoje. Co na první pohled upoutalo jeho pozornost byla vlastní peněženka, ze které trčel modrý papírek. Vrhl se k ní - jo jasně, peníze byly fuč a na papírku stálo: "Promiň."

"Ty kurvo! Dva litry v háji!" zařval a vyběhl na verandu. Po jejích botách však v polici zbylo jen prázdné místo. Rozrazil dveře a vyhlédl ven. na ulici byl slyšet šelest listů ve větru a občasné pípnutí ptáka. Všude pusto a prázdno.

"Já tě zabiju," procedil mezi zuby.

 

Už ji nepotkal. Procházel místa kde spolu sedávali, kde jí koupil první zmrzlinu...

 

Za týden u snídaně četl noviny, když vtom mu padl zrak na barevnou fotku jedné holky. Poznával ty kaštanově hnědé vlasy, ústa barvy třešní, hluboké tůně zelených očí, to vše pod titulkem: MLADÁ DÍVKA NÁSILNĚ ZAVRAŽDĚNA! Jako ve snách četl: Veronika Bílková (17) byla včera odpoledne brutálně ubodána mladým mužem. Jak uvedla policie, dle vlastního tvrzení takto jednal po zjištění, že dívka mu krade peníze. Rodiče i bydliště dívky nejsou známy, vyzýváme tímto rodinné příslušníky, či jiné osoby, které mohou podat jakékoli informace o Veronice. Volejte na níže uvedené číslo.

I přes svůj nedávný vztek teď nemohl potlačit slzu, jež se mu drala do oka. "Kdybych toho parchanta dostal do rukou!" Najednou si uvědomil, že by si klidně nechal ukrást všechny svoje peníze, jen zase vidět Veroniku. Vidět její zářivý úsměv, hravé oči a pramínek vlasů, který jí vždycky padal do čela...

O další týden později bycom ho mohli vidět tiše sedět v kostelní lavici v chrámu, kde měla dívka pohřeb. Lidé z toho města říkají, že tolik mladých lidí a žádném pohřbu ještě neviděli.

Bylo tam téměř čtyřista mladých mužů a rakev byla zasypána téměř čtyřista modrými lístky s nápisem: "Promiň."


13 názorů

FunThomas
15. 03. 2008
Dát tip
...nějaký šestý smysl? =) ..možná jsem to měl jako erotickou povídku nechat.. jenže jsem si to po prvních pár řádcích rozmyslel... :)

Milly
14. 03. 2008
Dát tip
Mně to přijde moc schematický- hlavně závěr.... ale potěšilo mě, že nejsem moc divná- po přečtení první části prologu, protože mi to přišlo hnwed jako název pro erotickou povídku- a říkala jsem si, že to bude určitě něco jinýho..... :-D

FunThomas
17. 02. 2008
Dát tip
..nj, psal jsem to už dááávno :D

Veronika byla docela šikovná holka...takhle ochcat( sorry za to slovo ) čtyři sta chlapů. Přemýšlím nad tím, jak to zvládla. Kažopádně povídka je příjemná, dobře se čte. Možná dialogy mi přišly ze začátku trochu prkenné, ale to je jenom detail...:-)

FunThomas
25. 04. 2007
Dát tip
btw, já jsem ten Longer...

FunThomas
25. 04. 2007
Dát tip
tady je pár komentů, které mi k téhle povídce hodili na nejmenovaném serveru.... (takže ať víte, nikdy nechodte na www.studentskemestecko.cz...) Komentář ze dne: 23.04.2007 16:15:41 Reagovat Autor: neregistrovaný - bleee (@) Titulek: a zas.. já si nemůžu pomoct, ale tohle je taky hrozný. jako by to psal sám lukáš. uhozenej příběh, mylšenky napsány v uvozovkách, jako by šloopřímou řeč, i když je tam napsáno např. - pomyslel si -; do toho zase popis ňadera křivek a podobný hovadiny, místo aby se autor zaměřil na to, co mají v hlavách. ten příběh je ale fakt hodně uhozenej. a tenkoneč strašně legrační. čtyřista lidí a všichni mají na lístku napsáno promiň. HAHAHA Komentář ze dne: 23.04.2007 16:16:25 Reagovat Autor: neregistrovaný - bleee (@) Titulek: a teď jsem si všiml názvu:TULAČKA! HA HA HA! Komentář ze dne: 23.04.2007 21:45:17 Reagovat Autor: [imko] - imko Titulek: Longre nezlob se, ale ten článek mi přijde naivní a dost trapný - můj bezprostřední pocit po přečtení je dosti, abych tak řekl, hrozný:) Komentář ze dne: 23.04.2007 21:47:04 Reagovat Autor: [imko] - imko Titulek: Vzhledem k faktu, že kritizuješ "Najsarovskou poezii", ses k ní nebezpečně blízko přiblížil. Komentář ze dne: 24.04.2007 08:01:41 Reagovat Autor: [imko] - imko Titulek: Re: omlouvám se panu Najsarovi... "Najsarovskou prózu" samozřejmě:) Komentář ze dne: 24.04.2007 18:55:05 Reagovat Autor: [Longer] - Longer (smrk.ztepily@seznam.cz) Titulek: think? no, no please.... to: bleee - hm, víš, tohle je psané pro lidi, kteří o tom chtějí přemýšlet, nemám ve zvyku všechno čtenáři předložit na stříbrném podnose a: "tady to máš".... takoví jsou konzumí autoři a ty jsi podle všeho konzumní čtenář.... když se nad tím zkusíš zamyslet, třeba i zjistíš že tam je napsáno "co mají v hlavách", jen to není na první pohled vidět... No, ale je mi to jedno, existují i lidi co se nad tím zamyslí a těm se to bude líbit.... to: imro - nevím proč ti to připadá jako "Najsarovská próza" - tím námětem? Nemyslel jsem si že patříš k té většině povrchních čtenářů.... to: all - dobrá, dobrá.... příště to napíšu tak, aby to pochopili opravdu všichni..... nebudete muset VŮŮŮŮBEC myslet... no nebude to super? thx za komenty.... Komentář ze dne: 24.04.2007 19:57:23 Reagovat Autor: [imko] - imko Titulek: Re: think? no, no please.... Longre, mám pocit, že svým článkům rozumíš zatím jen Ty sám...že by nějaké ztělesnění s hlavním hrdinou Tomem? Komentář ze dne: 24.04.2007 19:27:55 Reagovat Autor: neregistrovaný - agggggrrrr! (@) Titulek: longer jo, příště to napiš tak, abych to pochopil. takhle je to na mě moc složitý. já u čtení totiž vůbec nepřemýšlím. jsem konzumní autor. hlavně hodně erotiky Komentář ze dne: 24.04.2007 19:51:19 Reagovat Autor: [imko] - Eva Titulek: Něco jako lovestory Tome, tady s tím článkem opravdu neuspěješ, zkus to na portálu časopisu Dívka apod. Hodně štěstí! Komentář ze dne: 24.04.2007 19:52:23 Reagovat Autor: neregistrovaný - richard lví serdce (@) Titulek: agrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...a aby někdo umřel. to mám moc rád. ha ha ha. hele, ty seš na tom myslím ještě hůř, než lukáš. další arogantní pošuk, co si myslí, že umí psát. to je legrace. lukaš píše pro radost, ty můžeš psát pro pobavení. protože když jsme si představil těch 400 můžů na tom pohřbu a všeichni měli ten lístek s "promiň", tak jsem se div neumlátil smíchy. příště to prosímtě ještě znásob. napiš, že jich bylo třeba milión a že se ten zástup táhl od kremačky k nádraží, který bylo tři kilometry daleko. a že než se všcihni vystřídali, uplynuly dva roky. ha ha ha. seš super, ahoj, Richard

cherubinka
12. 04. 2007
Dát tip
možná by bylo lepší udělat z toho tu erotickou povídku

houmles
12. 04. 2007
Dát tip
prazdno..

FunThomas
12. 04. 2007
Dát tip
jn, třeba na to přijdu.. chce to víc psát (akorát že není čas - zítra píšu maturitní slohovku =) )

Rozhodne som nemyslel slnečné lúče, či iné podobné nezmysly, lebo tie i mňa len rozčuľujú. Neviem však čo to je, v tom je ten problém.

FunThomas
12. 04. 2007
Dát tip
jn, možná trochu víc popisů věcí okolo, ale nevím mě osobně to teda někdy až dost rozptyluje, když se autor zbytečně rozkecává o paprscích zapadajícího slunce a příběh jde stranou... (a původně to měla být erotická povídka, takže jsem žádný hlubší závěr nezamýšlel.. .-) )

no hej, zaslúžila si to, ale i tak tomu niečo chýba.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru