Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V slovenskej nemocnici

12. 04. 2007
3
7
1339
Autor
nepotrebujem

    Potreboval som ísť na rontgen. Po využití kontaktov, po dočkaní sa na rad, po "zaplatení darčeku" som konečne dosiahol, že som sa dostal do rontgenovacej miestnosti. 

   - Dobrý deň, - pozdravil som.

   - A vy ste prišli nejak neľahko, - poznamenal doktor. 

   - Čo som zabudol?

   - Rontgen. Myslíte si vari, že vám spravím vašu snímku, keď ste si nepriniesli prístroj, ktorým vám ju spravím? Myslíte si, že štát je taký bohatý, aby mohol každému pacientovi platiť rontgen?

   - Ale ja som myslel, že...

   - To je mi ľúto. Musíme si stanoviť nový termín a potom už príďte aj s rontgenom. Dohodnite sa u sestričky, zatiaľ dovidenia...

  

 


7 názorů

kunka
26. 02. 2008
Dát tip
U nás v Brezne je to podobné... (-:

moonspell
16. 05. 2007
Dát tip
hehe...:) pobavilo *

Petrusha
12. 04. 2007
Dát tip
a tak ti treba nemocnici sa treba veľkúm oblúkom vyhýbať a nei skúšať a dvíhať si vďaka nej adrenalín (Títo adrenalínoví športovci, ach...) vážne ver mi!

Honzyk
12. 04. 2007
Dát tip
...snad jen pokus vo komunalni satiru, a to ja nemusim...)

krempi
12. 04. 2007
Dát tip
mno ja taky na rontgene uz bola... a hned to slo... mno neviem :-)

Mno nedivil bych se kdyby to takto nakonec dopadlo a všude...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru