Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bratříčku Světlonoši

12. 04. 2007
7
13
2448
Autor
Gwynn_Ibain

Až půjdeš kolem
a zavoláš
Najdu Tě...

Zhaslo ti světlo...

Jen doufám
Že po kapsách
Mám pořád sirky...


13 názorů

Gwynn_Ibain
25. 09. 2008
Dát tip
Jáj, Gabriel, tak to je ten tichý skromný anjel, čo zničil Sodomu a Gomoru a navyše sa chystá odtrúbiť Armageddon. Celé moje nezhodovanie sa s kresťanstom vyplýva z toho, že si myslím, že Lucifer zostúpil z lásky k Bohu, tým umožnil vytvorenie druhého pólu. Z absolútna sa stalo relatívno a my sme dostali dar slobodnej vôle a možnosť vybrať si. Toť v skratke.

* a to sa Bohu zapáčilo viac....ako Luciferová * lucifera to však... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - nejako sa mi vytratili slovíčka s predchazajúceho komentáru tak som ich dohodil teraz.! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - dávam tip

Gwynne - to, že Lucifer bol jeden s najvýšších archanielov neba...nepopiera kresťanstvo... v podste boli len dvaja Luci a Gabriel... pričom Luci bol ctižiadostlivý....chcel všetko urobiť najlepšie, aby bol po pravej strane Boha...a Gabriel bol skromny, skor tichy....a to sa Bohu viac a Luciferová ctižiadostlivosť... a Boh usadil po pravici Gabriela... Lucifera však strašne urazilo, že mal sedieť iba po lavici Boha natoľko, že odišiel z neba a s ním aj časť anielov, ktorí boli ako on...

kaacena
29. 02. 2008
Dát tip
:)

aj u mňa áno;)*

Gwynn_Ibain
15. 02. 2008
Dát tip
Tak nejak to celé vyplynulo z pobiehania s petrolejkou, v ktorej ale vzľadom na iné ročné obdobie Betlehemské nehorelo ;)

palino8
20. 11. 2007
Dát tip
áno*

Smíšek:-)
31. 07. 2007
Dát tip
ale jo.. líbí se mi .. moc *

?

Gwynn_Ibain
05. 05. 2007
Dát tip
Jasné že viem, a viem aj to že bol najmocnejším a najvznešenejším z archanjelov, a keďže moje názory sa nezhodujú s kresťanským učením, tak už radšej nerozpisujem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru