Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Enigma1.

14. 04. 2007
0
3
475
Autor
DamagetRoses

Zdá se vám někdy něco složité ?Nijaký hlavolam nebo hádanka ?Přitom řešení je lehké ?Někdo žije jen v hádankách,jeho život je jedna velká hádanka.

Malá Kelly příjde k matce do kuchyně a ptá se jí:

Kelly :"Mami,je pravda,že neutrony jsou ze super strun ?"

Matka na ni vyvalí oči,protože Kelly je 5 let : "Kelly,superstruny ?No....to já neznám...Odkud to znáš ??"

Kelly :"Četla jsem to v jednom vědeckém časopise ."

Matka :"Cooo?Ty ty umíš čístt ?Kde kde je ten čassopis??"řekne koktavě.

Kelly přinese matce časopis s názvem " ENIGMA".Matka si ho prohlíží,jakoby ten časopis nebyl z tohoto světa.Superstruny.......to by mohlo,ale bylo tam plno věcí....

Matka :"Kelly ?!Kdo ti to dal ?!!!"

Kelly :"Jeden pán,řekl,že tenhle časopis mě jednou zachrání..."

Matka je zděšená a řekne Kelly,ať jí něco přečte,pro přesvědčení.Kelly začne číst.matka nevěří vlastním očím.Kelly čte a i odborné názvy !Matka to nechápe.Po týdnu příjde malá Kelly s blokem,kde má napsanou hrozně těžkou rovnici,kterou probírají děti na středních školách.

Matka se koktavě zeptá :"Kelly ?Co co to je ??"

Kelly :"Tuhle rovnici jsem vymyslela a vyšla mi !"

Matka začne uvažovat,že mají asi opravdu nadané dítě.A tak se rozhodne malou Kelly vzít k psychologovi.Zjistili,že Kelly má vysoké IQ na svůj věk.IQ 270 !!!!!!!!Tohle bylo velice zajímavé a tak se o Kelly začli zajímat média.Celý příběh o časopise věděla jen Kelly matka a psycholog.Kelly také vyprávěla o zvláštních snech,kde se setkává s lidmi,kteří vypadají dost divně.Prý si říkaji Mojové.Pocházeli z planety QI.Psycholog se domníval,že jde o dětskou představivost.Setkání s cizí civilizací...Zjistili na základě mnoha testů,že Kelly vždy působila klidně.Kdyby se setkala s cizí civilizací,při testech by působila trochu nervozně.Ale malá Kelly byla naprosto v klidu.Kelly začala rychle chápat různé logické a matematické příklady.Svůj mozek neustále procvičovala.Její matka,ale chtěla,aby měla Kelly dětsví jako každá malá holčička v jejím věku.Kelly si hrála s panenkami,vozila kočárek a řešila těžké rovnice.Nikdo si tohle nedokázal vysvětlit.....

Časopis ENIGMA nepochází z tohohle světa.Byl vytvořen na základě přežití planety QI.Vyhledali nijaké dítě,přes,které by problém řešili.Kelly se stala vlastně jakousi "Hračkou".Ale ne zcela.Nechtěli ji ublížit,ani ji vzít to co má,jen chtěli Kelly jako "živý přístroj" jejich myšlenek...


3 názory

johny45
15. 04. 2007
Dát tip
Ano, ale aj na to, ze to ma byt na pokracovanie, pripada mi to take narychlo ukoncene...ale ved to je jedno...:)

To ještě není dokončené :)

johny45
14. 04. 2007
Dát tip
Hm, v podstate taka priemerna poviedka. Neda sa jej vela vycitat, ale ani nieco vyzdvihnut...ku koncu mi to prislo ale trochu neprehladne a rychlo ukoncene...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru