Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Léto

04. 05. 2001
4
0
892
Autor
Létodějka

Jaro už máme... ať žije léto!

Víly tančí ptáci zpívají motýli se na kytky slétají Léto běhá po louce jak nejlépe umí a slunce pálí a večer houkají sovy měsíček hraje vílám k tanci děti a dospělí se chodí koupat a opalovat ptáci zpívají koncert kytky voní jak nejlépe umí Na konci srpna léto usne a léto spí a spí a spí
dětská senzibilita je jednička. Tip

koník
20. 06. 2002
Dát tip
me se to líbí... připomíná mi to pohádky Miloše Macourka a ty jsou plný pohody... díky, dítě! :) tip (a je jedno, kolik ti je... tohle je prostě pěkný...)

Carodej
10. 05. 2001
Dát tip
Bacííííííííííííííílku:o)

Wopi
08. 05. 2001
Dát tip
Bacile - to je fakt jiná. Opravuji formulaci - ZATÍM je Jarodějka lepší ;o)). Gratuluju Ti k takové dceři!! Pošli jí za mě ☼!

Wiki
08. 05. 2001
Dát tip
viz wopi

hermit
07. 05. 2001
Dát tip
jsem tu znovu a vzhledem k výše objasněnému nemůžu než ***** :-** Držím palce!!! :-)))))

Albireo
07. 05. 2001
Dát tip
Bacil: Tak to jsem nečekal. Klobouk dolů. Albi**Reo

Jarodějka
06. 05. 2001
Dát tip
Ať žije beruška, já ji to neberu :o) V létě tady stejně být moc nechci, pojedu tam, kde je horský chládek, a růžoví mravenci :o) Wopi, dějkuji, ještě, že ji neznáš ;-)

Jarodějka
06. 05. 2001
Dát tip
a vracím sedm teček . . . . . . . :o)))))))

Bacil
06. 05. 2001
Dát tip
Tak se na ni nezlobte. Můžu za to já. Létodějka = Bacilova dcera Chtěl jsem vědět, jaké budou reakce na její tvorbu, když se nebude vědět, že je jí šest a půl... takže se mi potvrzuje, že v ní něco je, ale na druhé straně není žádné geniální dítě a musí se ještě moc učit. Nezlobte se na ni, a prosím, ani na mě. Zvlášť se omlouvám Jarodějce za to, že jsem se nechal inspirovat jejím nickem. Ale ta básnička k tomu přímo vybízela.

Bacil
06. 05. 2001
Dát tip
Ještě avíza...

Astrálka
06. 05. 2001
Dát tip
* Bacil na šesť a pol ročné dieťa sa predsa nikto neopováži hnevať :o))))) tak sa prestaň ospravedlňovať * Jarodejke je to tiež šuma fuk, pre ňu leto musí byť záletník muž :o) preto sa hovorí, "babské" ;-) * jar je dievčatko, leto - chlapec, čo robí paragliding, jeseň zrelá žena, a ľadový Zimodej je sympatický, oddychujúci maco :o)))))))

Jarodějka
04. 05. 2001
Dát tip
Merlíku ! koho jsi to pokřtil tentokrát ? tohle ale není moje sestřička :o)

Wopi
04. 05. 2001
Dát tip
A já také spím a spím a chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Albireo
04. 05. 2001
Dát tip
A spali a spali a spali... Ale když je takhle krásně, tak je to škoda spát. (Ano v Brně je pořád ještě krásně.)

brooklyn
04. 05. 2001
Dát tip
Všechno dělá jak nejlépe umí. Venku je tak krásně a my sedíme u počítače. Hrozné a hrozné a hrozné. A ještě chtějí spát...

Merle
04. 05. 2001
Dát tip
Jarodějka: kdepak sestři, jen další kopírovač...

Jarodějka
04. 05. 2001
Dát tip
další loupež ? :o) nevadí, stejně máme ještě dlouhý tajný seznam, viď, kmotříku, Merlíku :o)

Wopi
04. 05. 2001
Dát tip
Jarodějka je lepší.

Ať žije léto a mravenci! A Beruška!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru