Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The moment of the peace

14. 04. 2007
0
0
438
Autor
DamagetRoses

Mír....jeden světový problém,který se táhne už odjakživa....

Mír ?To slovo krásně zní,ale v našem světě reálné asi není...Možná by bylo,ale nejde to.Proč ?Za to můžeme mi lidé.Neustále se nám něco nelíbí.Neustále si na něco stěžujeme.Války se vedou už od pradávna.V pravěku o jídlo,ve starověku hlavně o postavení,středověku o hradby atd.,v dnešní době z chamtivosti !Když si to vezmete,války se vždy vedli z chamtivosti,pomstylchtivosti atd.Je to hnusné,ale je to tak.Člověkův největší hřích je hamtivost a lstivost.Když se člověk zbaví tohohle,války nemusí být.Zemřeli kvůli tomu nevinní lidé.Chtělo by to něco,co by svět změnilo.Něco jako "Pošli To Dál".Tento film byl o chlapci,který vymyslel způsob,jak by na světě mohlo být lépe.Nijakým lidem by pomohl a ti by to udělali dál a dál atd.Film skončí smutně.Chlapec je zabit.Šikanovala ho partička kluků ze školy a ten jeden měl nůž jako výhružku.Ale chlapce někdo nechtěně žduchl a on se nabodl do břicha.Mladý "Vrah" byl v šoku,protože to nechtěl udělat.Chtěl být jen frajer.Ale copak to je hrdinství,když je vás víc a když máte zbaň?Vůbec ne,je to zbabělství.Malý chlapec zemřel.Opravdu pěkný film a doporučuji:)No a zpět k tématu.Kdyby tedy na světě existovalo "Pošli to dál".Ale některým lidem by to přišlo zbytečné.Kdyby jsme si místo ubližování pomáhali.Válka je mezi školáky,zvířatama,u dospělích.Je všude.Svět by byl krásnejší,kdyby války nebyli.Nebo ne ????.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru