Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Páteční intarzie

04. 05. 2001
1
0
854
Autor
Hroch

Někdy se zdá, že je konec a přitom...

V pátečním odpoledni, kdy se zdá, že čas je již unavený a odpočívá, přejedený hrachové kaše od oběda, sedím ve svém křesle a pokouším se navázat kontakt se světem. Pomocí spousty drátů, díky integrovaným obvodům a hromadě jedniček a nul se prokousávám internetem a hledám spřízněné duše. Potkávám staré neznámé, klábosíme o čemkoliv. Vše je příjemné a sterilní. Potkávám i úplně nové neznámé. Dáváme se do řeči a z nových neznámých se stávájí staří neznámí. Vlastně nikoho neznám. Jsem sám uprostřed davu neznámých lidí. Jako v metru, jako v přeplněné tramvaji. Jen s tím rozdílem, že tady se mohu pohybovat sám. Do tramvaje bych se s vozíkem asi jen tak nedostal...
KID
04. 05. 2001
Dát tip
Tak ten konec sem nečekal, uplně ve mně hrklo, přiznám se... Proto mi jen dovol stát se pro dnešek tvým novým neznámým a já Tě naoplátku taky budu nově neznat :)) Neboj se, vždyť se nemusíme vidět, ba ani slyšet, stačí soucítit ! *, protože tvoje slova by si mělo přečíst víc lidí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru