Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co dál ! /Slávkovi/

05. 10. 1999
1
0
1610
Autor
Saša

slavku, bez tebe by tato báseň nikdy nevznikla a je pouze snahou setřít hořkost z tvé duše, pelyněk z tvého srdce a smutek z tvých myšlenek. Pokud se ti alespoň trochu uleví, pak splnila svůj účel a já se zhostil svého úkolu co nejlépe. Děkuji Ti.

Když ubývá sil, a naděje schází. Když můza ti do snů každou noc vchází Když zjeví se první trhliny v hrázi, Když námět za námětem ti stále hází když ptáci zpívat přestanou, když louky květinový šat dostanou když útěk není obranou. když snění stává se náhle záchranou Když slova se jeví bez síly, když věty tě pobaví aspoň na chvíli když životem jdeš bez víry, když kráčíš krok za krokem, za mílí míli když osud Tě stále sráží, když pocit máš že někdo tě dobře stráží když život pohlavky vráží. když občas jsi smuten, občas v ráži Když vzdává se hold zločinu, když hořce veselo je po vínu když vadne zem kde spočinu, když prokážeš svoji nevinu když ztrácí lesku pozlátko, když zlomíš falešné mávátko když utopeno koťátko. když procitne v tobě ptáčátko Pak nevím co dál... Pak víš už navždy co dál !
kačka
11. 10. 1999
Dát tip
Díky za Slávka, chvála tobě, neuvažoval jsi o tom nechat se naklonovat?

slavek
05. 10. 1999
Dát tip
Sašo.. Cítím se pokořen, překonán... Cítím se skvěle. Děkuji Ti moc, Pane Básníku.
Ta básnička je skvělá. O moc lepší než ta moje.

Krytyk
05. 10. 1999
Dát tip
Nějak mi upadl klobouk.., nemá to snad znamenat klobouk dolů (?), radili mi nos kulicha, poslechnu a doufám, že ten mi neupadne.. :-)

Bibša
05. 10. 1999
Dát tip
Sašo, ty sám si za to všechno, co pro nás všechny děláš, zasloužíš horu takových nádherných básniček. Jsi strašně vzácný člověk, teď na to druhé, ju? A máš ho u mě !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru