Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TŮŮŮŮ

04. 05. 2001
7
0
2242
Autor
Tuleňátko

Hoj, jsem tuleňátko a mám váš všechny moč moč ládo. Ale nejvíč žvížátka. tíííp tíííp

K mojí milé tulenici na kamenech se slunící, tulil bych se celý den. Ploutvičky mám rozpůlené, od tulení utulené. V noci sním svůj lásky sen. Tůů tůů!
Milly
12. 10. 2004
Dát tip
Nesněz....... dej si ladši lybicku.......... :o)))

:-))))) *t

tuleň
05. 10. 2004
Dát tip
roztomilé... tip + klub tuleňů

Sid
14. 07. 2004
Dát tip
Tip. Písk. Bacil: Svatá pravda ^_^*.

yoyo
05. 06. 2003
Dát tip
jéééééééé*

Hippie
14. 02. 2002
Dát tip
Ježiš,já si tady připádám jako na šišlavém - pokud nechci říct přímo infantilním:-)))) - dýchánku...Ale jako hipík zvířátka přímo l'ubim,takže tu zas tak úplně nesprávně nejsem...A ta říkanka byla fakt roztomilá...

Bacil
08. 11. 2001
Dát tip
Lepší je tulení tulení než ležet zdrclí či zhulení Než ležet v smutku a depresi lepší je tulit se na lesy :-)))

velrybka
05. 08. 2001
Dát tip
ježíííííííííííííííššššššš?????? chichichci

jsem insajd! jó! není to bůů béé, ten compík mě masíruje, nevidíš?

plžíček
05. 06. 2001
Dát tip
buuuu beeeeee

Eowyn
01. 06. 2001
Dát tip
juuuuuuuuuuuuuu :)))))))))))) -t-

clovrdik
20. 05. 2001
Dát tip
no ještě že máš moč .... éé tedy moc nás rádo ...

zolli
09. 05. 2001
Dát tip
Tulenice v beranici tulit se chce ve světnici tuleně avšak nemaje tak neútulně doma je. Láskou sní si v beranici jak nevymře po přeslici, když jednou tuleň stulí se. Že nejde tak jen bulí se.

že ty budeš z té samé kry co já? šplouch! píp!

KID
04. 05. 2001
Dát tip
To je rozkošnýýý !!! :o))) *

ňufáček
04. 05. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůůůůů, ahoooojki Tulíínečkůůůů... :-))) Hééézkýýýýý... :-))))))

Tuleň? To my mravenci moc neznáme. Spíš luční koníky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru