Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kotlíkový guláš

17. 04. 2007
7
7
1761
Autor
Jim_Beam

všem kdo hrdinně položili své životy v lítém boji proti kotlíkové hrozbě...

    Světla koktavého Babylonu stařecky mžourají do tmy. Pod oknem čpí zvratky. Zřejmě kotlíkový guláš. Teď už jasně vidím kostičky dušených kolejnic a toulavejch bot, plus najemno nakrájené popruhy z usáren. V podivném sósu z ranní rosy a zvětralých lahváčů. Derou se z toho slzy do očí.
    Lebeční kosti mi svírají mozek, jako když v gangsterkách lisují auta. Růžové jazýčky šedé hmoty laškovně vykukují ušními otvory, něžně vytláčí oči z důlků a milosrdně zaplňují nosní dutiny. Nakyslý pach zvratků se zvolna vytrácí, Babylon mizí do tmy, i ptáci zavřeli zobáky. Šedá hmota s mlaskavými zvuky kape na červené lino kupé. A je klid…


7 názorů

Spoon
19. 11. 2007
Dát tip
me gusta

Nevím, jestli by se líbilo Zolovi... ale mně se líbí určitě ;)*

salomesr
17. 04. 2007
Dát tip
nadherne naturalisticke, Zola by mal z teba radost:)

Honzyk
17. 04. 2007
Dát tip
p.s. teze anikotlikar, antinimrod, antivodak etc. (honzyk nebohy)

Honzyk
17. 04. 2007
Dát tip
...moc dobre vykousnuta naladovka...z nejakyho deje, mne jedno, z jakyho....*** p.s. vfyborne napsany, srovnamew-li s prozama tady\!!!!

zvláštna zmes odľahčenej prózy, reflexie a odpudzujúcich obrazov.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru