Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dero zpět na serveru

17. 04. 2007
9
11
2396
Autor
Frnek

Ta zatracená pondělí zaštkal učitel Tremler, když ji škrtil hadrem na podlahu. Stopadesátikilová uklízečka se bránila pouze na oko.

Hýbala sádelnýma rukama, chrchlaně naříkala. a ani ne za dvě minuty se sesula k zemi.

Teda čekal sem, že budeš bojovat víc..jako by ti to bylo úplně  jedno.. že chcípneš..

.. 

.

Dero měl toho dne plnou hlavu literárního serveru, na který se před časem poněkud nenápadně vrátil.

Jeho úvahy se neustále točily kolem nevkusného grafického provedení, loutkové redakce

a samozřejmě se nemohly vyhnout ani osobě zlé a panovačné majitelky.. myšlenky tyto se mu neustále vracely..

pohrával si s nimi s až filozofickým nádechem..

. .

.

Takovou prasini sem eště nedával.. Udýchaný Tremler si zapálil. Už preventivně během styku přemítal, co s tělem.

Hlavou se mu honilo několik, často spíše kuriózních řešení..například nechat ji prostě jen tak ležet a jít domů...

nebo počkat do tmy, naložit do auta a hurá k lesu…vloupat se do kabinetu přírodopisu a umístit ji někam mezi hlavonožce a zajícovité…

dotáhnout ji do kotelny a…To je ono!

.

 

Tak jsem doma, Jarine..! Derova maminka byla rázovitá venkovská paní, její hlas by mohl skály lámat..

Ale Dero si jí tentokrát vůbec nevšímal.. byl zamyšlen.. právě sepisoval jednu ze svých obřích kritik..

první dva řádky haiku již rozebral do posledního šroubu..

.

 

Tremler přiložil pod kotel..uklízečská zástěra vzplanula jako pochodeň..


11 názorů

Zbora
18. 04. 2007
Dát tip
Nemůžu si vzpomenout, kde mám neurony stydění. A je všeobecně známé, že tipuji jen u děl, která nemají větší rozsah než 12 řádků strojopisu a obsahují alespoň jedno ze slov: kolna, řeka, noc, prezidium, vorvaň a šrapnel.

pozorovatel
17. 04. 2007
Dát tip
ta kotelna.. ta kotelna!!!

Dero
17. 04. 2007
Dát tip
Styl - dobrý. Tremler lajna - dobrý. Druhý odstavec - dobrý. Moje maminka jakožto rázovitá (che), venkovská (che che) osoba - dobrý. Ale jednu věc pokládám za cílený útok na moji osobu. Atak srovnatelný s urážkami nejhoršího kalibru (jako je ťululum, mamlas a plantážník). Atak promyšlený a zákeřný ve své genialitě, neb jej čtenář neprohlédne, mne však podoben ostré sekyře tne do měkké tkáně mozkové. Totiž... Haiku má VERŠE! * :o)

ÚÚúú. super. *

KILL11
17. 04. 2007
Dát tip
vtipný. Pobavila jsem se.Slovo "chrchlaně" bych ale nepoužívala, jen tak na okraj...jinak se mi to líbilo.

Oldjerry
17. 04. 2007
Dát tip
Trošku mi to připomíná jedno období Nezvala, ovšem ve střízlivější formě a nepřetažený až do té dadaistické absurdnosti. Líbí

Zbora
17. 04. 2007
Dát tip
Ano, obě paralelní části spolu krásně korespondují a vytvářejí napínavé a akční ovzduší. Mohlo by se zdát že obě dividiové linky se nikde nestřetávají, ovšem opak je pravdou. Vztah mezi nimi je více než nápadný a takřka se bojím domyslet, co Dero udělal, když dorozebral řádek třetí, tudíž poslední.

Frnek
17. 04. 2007
Dát tip
tos vystih docela přesně, mám rád vnímavé čtenářstvo %o)

Norsko 1
17. 04. 2007
Dát tip
tys kouzelník *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru