Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šovinista zbabělec

19. 04. 2007
1
17
1336
Autor
sovinista

Předevčírem večer jsem si chtěl otevřít Glenlivet Cellar Edition 1972, zapálit si dýmku a poslouchat AC/DC, pak se milovat až do rána a nakonec si ho nechat dlouze vykouřit.

Místo toho jsem byl na plese, točil se do kola, pil doslazovaný "červený" a bavil se o milostných trablích kamarádky Zuzky.

Včera večer jsem chtěl jít s kamarádkou do baru, probrat její webdesign, pak jí odvýzt k ní domů, strhat z ní všechny kousky oblečení a užít si ďábelský orgie, protože jak je chytrá a hezká, tak je perverzní.

Místo toho jsem jel se Zuzkou na večerní Okoř a tam nastyd při sezení na dřevěný lavici. Když jsme přijeli domů, skončilo to misionářem.

Zeptám se Zuzky, co budeme dělat dnes.

Jsem zbabělej lhář, a patří mi to.

Váš

Šovinista Džentlmen


17 názorů

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Jaj, co já už toho chtěl, až slza ukápne... Přesný.

Alú
21. 03. 2008
Dát tip
Člově by vynechal jen tu dýmku.

male_dieta
05. 02. 2008
Dát tip
K comu jej gratulujete? straca cas s niekym, kto ju nechce. Lumir, nebud srab a daj jej kopacky. Nech si najde niekoho, dokym jej biologicke hodiny este tykaju. Ty si prenajmi dochodkynu na domace prace, bav sa s kamaratmi a chod zas na kurz do Londyna na Aziatky. Ps: toto je mozno fikcia, ale Lumirovia existuju.

Natasha_
20. 04. 2007
Dát tip
Ach tak, on je to dokonce seriál - bohužel to už při druhém třetím díle začíná být schéma, tedy nuda. On: rozmyslný, požitkářský bonviván, vždy ochoten potěšit se s nějakou roztomilou broskvičkou Ona: klasický případ ženy, která nechápe, kde je její místo Hausmann to aspoň uměl napsat, člověče.

sabi
19. 04. 2007
Dát tip
no teda Zuzko! gratuluju! :-)))))

pěkná nejsem, to je fakt

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
Tak nejsi pěkná, ale jen občasná svině

já nejsem příliš cílevědomý

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
Jistě je, pokud to děláš cílevědomě :-)

no, já ti nevim

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
Třeba je to dokonce ušlechtilé :-)

to já jsem třeba pěkná svině, ale mi to neva

Daly
19. 04. 2007
Dát tip
dobře Zuzkaaa :D

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
:-) Nu, zatím to funkuje

být cílevědomým je ušlechtilé

sovinista
19. 04. 2007
Dát tip
Těší mne, že jsi něco podobného četl. To je vlastně cíl těch mých mikropříběhů - mít pocit, že už jsi něco podobného četl, slyšel nebo zažil :-)

něco podobného jsem už četl, ale zuzku neznám, fakt

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru