Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anarchie básní

05. 05. 2001
2
0
983
Autor
Dav

Podruhé zveřejňuji tuto báseň, tentokrát stojím o hlubší kritiku. Básníci všech zemí spojte se!

44 Anarchie básní Bijme svět pěstí, bijme jej sladce. Nechť umlčíme nářek slasti bez škrábanců, jen tak – hladce. Bijme slovy naších duší, něco udělat, jen chtít. Dokud nám srdce buší dokud nám dovolí žít.
Spojte se! Do davu se střílí líp. ale je to moc dobré. Díky mnohokráte.

Cody
26. 05. 2001
Dát tip
... mlčím, jen tiše tu projdu.... souhlas s ufo a Wolfim :-)

Gastarbajtr
06. 05. 2001
Dát tip
líbí, lidi nevymysleli nic lepšího, než je anarchie, bohužel to na lidský blbosti troskotá *!

Dav
06. 05. 2001
Dát tip
Diky Fasíku za kritiku. Dav

zdna
05. 05. 2001
Dát tip
nějak mě to nezaujalo, ani neoslovilo. zní mi to poněkud zprofanovaně.

Wolfling
05. 05. 2001
Dát tip
Umlkne srdce, povadnou líce nezvdechnou lidé po tobě více tvá slova ztichnou, vitr je odvane zežloutnou s věkem, papíry pospané :-) Myšlenka básně (tvé) je naprosto na místě, jen v ni nějak v poslední době přestávám věřit. Ale pokud už nemají bušit básníci, tak opravdu nevím kdo. Pokud chceš hlubší kritiku, tak bych dal přednost vyrovnanějšímu rytmu (nechť umlčíme nářek slasti zní tak nějak dutě oproti dalšímu verši), ale celkem vzato bych to považoval za zdařilé i pro tip.

Mea
05. 05. 2001
Dát tip
nelíbí ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru